|
|||
|
Responder Publicar experiencia |
Visitas a este tema: 1.234
|
Añadir a Favoritos | Suscribirme |
04/04/2011, 12:52 | #1 |
|
Vanessa - Colombiana - Susanna Relax - Girona
CLIENTE
Edad del cliente: Quasi 40 LUMI Nombre "artístico": Vanesa (a Barcelona es feia dir Monica) Nacionalidad: (u origen probable) Colombiana Edad: (aparente y/o anunciada) 20 i alguns més Descripción física: (¿fotos reales/retocadas?) Fotos totalment reals. Tunnejada...però molt sexy. Valoración física de la chica: Un 8... Vestimenta: Vestidet i tacons Fumadora: No CONTACTO Teléfono: 680723402 Web/Anuncio: http://www.nuevoloquo.com/chica/girona/nova-a-girona-vanessa-22-nova-a-girona/25951/1 Dirección: (¿se aparca fácil?) Casa Eiximenis, vaig anar amb moto, i davant mateix,,,,hi ha parking Horario: ... LUGAR DE ENCUENTRO Ambientación/decoración: Normal Valoración: Correcte. SERVICIO Fecha de la experiencia: 02/04/2011 Tarifa contratada: 100 €/ hora Otras tarifas ofertadas: preguntar Duración real del servicio: 1 hora...(no mira el rellotge) Besos/morreos? Li va costar...pero al final si. Francés/garganta profunda? (sin/con protección) Francés...i garganta profunda..si. Cunilingus? Si...i boniiiiissssim Sexo anal? Si, amb limitacions Deja acabar en su boca/cara? No va ser el cas. Relato del encuentro: Aquesta noia, ja la havia vist anunciada a BCN, pel carrer Padilla. El dia que em vaig decidir, ja havia fet tard. Estava descansant a on viu ella, Madrid. Quina va ser la sorpresa, que mirant a Girona, la vaig veure anunciada. Vaig dubtar de que sigues ella....i més quan em van donar l'adreça de la famosa "Casa Eiximenis"...buff. Després de parlar una estona molt llarga amb la noia que contesta el telèfon, li vaig comentar, la meva experiencia dolenta amb la pobre noia que li van dir que es fes dir Noa...i que no volia tornar a passar per una experiencia aixi. Total..que si..que era ella, i moto.....i fot-li gas!!!. Em va obrir la porta ella...i es una mulata, d'aquelles...que tenen un toc exòtic. Al principi una mica freda...pero la cosa, es va anar calentant...i calentant...i va haver-hi molta quimica. Francés excel.lent.....(vigileu perque te un piercing a la llengua...i depen com la mou...el notes).... Un cunilingus, bonissim...vaig gaudir d'un entrecuix, fort, ters..tibat...i dolç.. Es va possar a sobre...i al principi, molt tranquilet..i mica en mica, la cosa es va anar animant..... Escorreguda brutal...per part meva, sobre els seus pits (tunnejats totals...massa durs..pel meu gust).... Vam anar al bany...a netejar-nos....i segon acte. Un altre francés.....i aquest cop grec....va costar una miqueta, i ho vam fer de canto...ja que es la postura que més li va be. Bombejada a tope...i amb escorrer dins del seu culet apretadet. Xerradeta...jijiji..jajaja....i cap a casa. Recomenable...però em dona la impressió que no durara gaire per Girona.. Valoración de la implicación: va ser bona Valoración final: (lo mejor/lo peor) Les instal.lacions....sembla que siguis a l'edifici d'Hisenda..je,je,je Allà on hi ha forat....la pixa és cega..tu....:emotic_1226:
|
Responder |
8 foreros han agradecido a Baja_83_ por este mensaje:
|
Baja_8/a (05/04/2011),
Jacks (12/04/2011),
Kailash (04/04/2011),
Kovalsky (04/04/2011),
Llepafigues (04/04/2011),
risbocat (04/04/2011),
Samuel73 (05/04/2011),
UndeRipoll (05/04/2011) |