|
|||
|
Responder Publicar experiencia |
Visitas a este tema: 4.185
|
Añadir a Favoritos | Suscribirme |
17/07/2012, 07:58 | #1 | |
Forero Bloqueado
|
Valeria - Italiana - Laurarelax - BCN
CHICA
Nombre "artístico": Valeria Nacionalidad: (u origen probable) Italiana Edad: (aparente y/o anunciada) ) 25 años + o - Fotos falsas o retocadas?: al blog hi ha fotos (laurarelaxbcn.blogspot.com.es) Valoración de Cara: molt bé Valoración de Cuerpo: bon cos Valoración de Carácter: Agradable Vestimenta: Vestit rojo com a una de les fotos Fumadora: No crec CONTACTO Teléfono: 616854611 Web/Anuncio: laurarelaxbcn.blogspot.com.es Dirección: (¿se aparca fácil?) Eixample. Floridablanca, 5x Horario: De dilluns a dissabte, diria LUGAR DE ENCUENTRO Ambientación/decoración: Correcte Valoración: Lloc correcte i molt important amb aire acondicionat i encès, que hi ha llocs que sembla que el tenen de decoració SERVICIO Fecha de la experiencia: Ahir, dilluns, per la tarda, deuria ser un dels darrers clients Tarifa contratada: 40 euros per 1/2 hora Otras tarifas ofertadas: hora per 70 Duración real del servicio: 35 minuts Besos/morreos? Dolços i apassionats Francés/garganta profunda? (sin/con protección) Al natural, i no fins al final, no ho fa. Cunilingus? Suposo, no en sóc usuari Sexo anal? No crec Deja acabar en su boca/cara? No, no. No li agrada Relato del encuentro: Ahir, dilluns, vaig passarme per casa de Laura. De seguida va dir-me tinc novetats, mira ara estic penjat les fotos de dues noies noves. I va ensenyarme les fotos, una noia morena amb bastant de pit (a les fotos per això surt molt tapada) i una treintanyera llatina molt exhuberant. Bé li vaig preguntar per la morena amb pitram i em va informar. Va dir-me que no feia francés fins al final, però que si que la mamava a pèl. M ho vaig pensar una estona, mentres em prenia una coke, obsequi de la casa, i vaig dir bé fes la passar i si m agrada doncs bingo. La veritat que vaig flipar, quin tros de dona, i quin pit més fantástic ... naturalment li vaig dir que em quedava i que pel tema francés només estaria mitja hora a veure que tal. Em va dir OK (com ens enten als homes la Laura). La noia es va despullar i em va mostrar un cos increible, amb corbes, uns parell de pits de bon calibre, 100-110, i molt macos. La noia está perfecta ni prima ni grassa. Vaig dir-me de moment això pinta bé .... la noia va començar a fer-me petons, molt bons, i va anar baixant, fins al mugró i després a l "amic". Em va fotre una bona mamada, va dir-me que a la boca i cara no i jo li vaig dir que vale, que ja l avisaria .... molt bona mamada i em va possar a 100 ... Com que no volia la llet a la boqueta, cosa que a mi em perd, vaig dir de follar, i es va possar damunt i no vegeu quina cowgirl està feta ... menuda vakera ... Veure botar aquelles mamelles va ser fantástic ... vaig fotre una escorreguda increible, tot el condó ple, tots dos vam flipar. Bé doncs res més una noia increible, tetona i implicada. Cos fantástic .... per cert aquesta va rasurada. Valoración de la implicación: Molt bona i molt content. No es pot demanar més, bé si el francés complet ... si el fes seria la hòstia Valoración final: (lo mejor/lo peor) Super content. Vaig llençar-me a la piscina i va sortir increible. Millor impossible. La noia és molt molt guapa i les fotos no li fan justícia. És un bombó. Us la recomano. Una maravellosa tetona morenassa Última edición por guest; 17/07/2012 a las 11:25. |
|
Responder |
06/08/2012, 09:38 | #2 | |
Forero Bloqueado
|
Repetimos
Bueno, este sábado volví a estar con Valeria, fantástica, menudo par de tetas que gasta, lástima que en las fotos no se aprecie bien ... habrá que convencerla para que le hagan una sesión en topless ... la chica fabulosa, besucona y mucho vicio, eso si no hace francés hasta el final (chuparla sin goma sin problemas eso si) es lo vuelvo a recomendar |
|
Responder |
09/08/2012, 10:45 | #3 | |
Forero Bloqueado
|
Buena experiencia
CLIENTE Edad del cliente: en la treintena CHICA Nombre "artístico": Valeria Nacionalidad: (u origen probable) Italiana Edad: (aparente y/o anunciada) ) 25 años + o - Fotos falsas o retocadas?: blog(laurarelaxbcn.blogspot.com.es) Valoración de Cara: Bien Valoración de Cuerpo: Bien Valoración de Carácter: Agradable Vestimenta: Como en las fotos, vestido rojo Fumadora: No CONTACTO Teléfono: 616854611 Web/Anuncio: laurarelaxbcn.blogspot.com.es Dirección: (¿se aparca fácil?) Eixample. Floridablanca, 5x Horario: De lunes a sábado LUGAR DE ENCUENTRO Ambientación/decoración: Correcto Valoración: Bien aire acondicionado SERVICIO Fecha de la experiencia: La semana pasada Tarifa contratada: 40 euros por 1/2 hora Otras tarifas ofertadas: hora por 70 Duración real del servicio: 35 minuts Besos/morreos? Dolços i apassionats Francés/garganta profunda? (sin/con protección) Al natural, no hasta el final Cunilingus? Sí Sexo anal? No Deja acabar en su boca/cara? No, no Relato del encuentro: Había leído una experiencia de esta moza tetona y me decidi a ver que tal. De entrada más guapa de lo que me esperaba (por las fotos) y con un par de tetas de buen calibre (110). Muy guapa de cara. Rasurada, perfectamente. Pues nada la chica me la chupo, me indicó que no le molaba en la cara, asi que alternamos chupada, folleteo y corridón con cubana en sus melones. Muy muy bien, atenta en todo momento y muy besucona Valoración de la implicación: Bien, la caté media hora y la próxima vez, será la hora entera Valoración final: (lo mejor/lo peor) Dinero bien invertido. Contento. La recomiendó. Tetona económica, pero implicada y que no defrauda. Un valor seguro |
|
Responder |
Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad |
21/08/2012, 11:31 | #4 | |
Forero Bloqueado
|
Nueva visita
Divendres vaig visitar aquesta noia, en va encantar de nou, té un cos preciós. Un bon parell de pits. Molt petonera, fantástica. Espero que aviat es decideixi a fer francès fins al final, és l'únic però que li trobo Última edición por pollonperez; 21/08/2012 a las 11:33. |
|
Responder |