|
|||
|
Responder Publicar experiencia |
Visitas a este tema: 685
|
Añadir a Favoritos | Suscribirme |
19/11/2024, 12:09 | #1 |
|
Sonia - Española - Palafrugell - 698731274
CHICA
Nombre "artístico": Sonia Nacionalidad: (u origen probable) Espanyola Edad: (aparente y/o anunciada) Anuncia 45, però diria que passa dels 50 Fotos falsas o retocadas?: Són verdaderes, però una mica antigues Descripción de Cara: No és molt guapa, però tampoc és lletja Descripción de Cuerpo: Està bé, encara que fa una mica de panxa, els pits no són massa grossos, però son naturals i pateix l'efecte de la llei de la gravetat. Descripción de Carácter: Es simpàtica i es preocupa que estiguis bé Vestimenta: El kimono que surt a la foto Fumadora: Diria que no, encara que a la tauleta hi havia un encenedor, però podria ser per encendre l'espelma per escalfar l'oli CONTACTO Teléfono: (whatsapp?) 698731274 Web/Anuncio: Dirección: Palafrugell, te la diu abans d'anar-hi, però és una zona cèntrica amb un pàrquing proper i zona blava. S'aparca bé. S'anuncia a Palamós, però a mi em va citar a Palafrugell. Horario: De 10 a 20. No sé si treballa caps de setmana LUGAR DE ENCUENTRO Ambientación/decoración: És un pis on crec que hi viu i hi té una habitació pels massatges Aire Acondicionado/Calefacción: No, però hi havia un radiador elèctric Valoración: 8.5 SERVICIO Fecha de la experiencia: 19/11/2024 Servicio y tarifa contratada: (€)1/2 hora, 100 Euros Otras tarifas/servicios ofertados: 1 hora, 150 Euros Duración real del servicio: (duchas incluidas?) 40 minuts Masaje en camilla/tatami: Massatge al llit Masajista vestida/desnuda: Primer vestida, després despullada. Masaje interactivo: Si Relato del encuentro: Vaig contactar-la ahir per whatsapp i vam acordar que avui a les 10 passaria a veure-la. Puntual com un rellotge arribo a la porta, li escric i m'obre la porta. Quan la veig penso que no és tan guapa com me l'havia imaginat, però no és lletja. Em fa passar cap a l'habitació, amb quarto de bany i dutxa dins. Em pregunta si vaig dutxat i li dic que si, per tant, m'estalvio la dutxa d'abans. Em despullo i m'estiro al llit, em fa massatge suau a les cames i als peus, també s'entreté amb el darrere. Es despulla i li veig que fa una mica de panxa i que té els pits una mica caiguts, tampoc molt, segurament producte de l'edat. Quan toca l'esquena, em fa un body body interactiu, em fa girar i continua amb el body body. Passats pocs minuts se'n va cap abaix i em fa un massatge, al pujar i baixar, m'ofereix la boca, però fa algun petó sense llengua, no es queixa si tu li fiques. Després se'n va cap abaix i em fa una fel·lació força bona, suau (a mi m'agrada així) amb correguda a la boca. No sé si amb la tarifa d'una hora ofereix penetració, no li he preguntat. En resum, a mi m'ha agradat, hi tornaré un altre dia, el massatge és bo i la mamada, també, el preu, car. De fet, és el que havíem pactat, no sé que fa amb les altres tarifes, com que no hi arribava, no he preguntat. Valoración de la experiencia: 8.5 Valoración final: (lo mejor/lo peor) El millor, que vol quedar bé i és simpàtica, el massatge és correcte, el body body, és interactiu, però podria ser-ho més, potser perquè només he agafat 1/2 hora. El pitjor, físicament no és el que m'esperava, però això no vol dir que estigui malament. Última edición por Organizadores del Foro; Ayer a las 11:24. |
Responder Gracias |
6 foreros han agradecido a panxut por este mensaje:
|
Disfo (19/11/2024), follet tortuga (Ayer), Grand Chariot (Ayer), Hombreacido (Ayer), Maguila (Ayer), tronkarmat (19/11/2024) |
Responder Publicar experiencia |
Etiquetas |
Española Madura Eyaculación bucal Masaje Tarifa media Satisfecho |
(0 foreros y 1 invitados) | |
|