|
|||
|
Responder Publicar experiencia |
Visitas a este tema: 2.862
|
Añadir a Favoritos | Suscribirme |
27/12/2017, 20:18 | #1 |
|
Sònia - Catalana - Hot París - BCN - 645665457
CHICA
Nombre "artístico": Sonia. Nacionalidad (u origen probable):Catalana, catalanoparlant. Edad (aparente y/o anunciada): 30. Poden ser certs. Fotos falsas o retocadas?:Reals. Descripción de Cara: 7,0: Atractiva. Llarga cabellera negre. Ulls grans marrons, nas amb finestres amples, boca gran amb llavis gruixuts. Descripción de Cuerpo: 8,0: Està bona. Alçada mitjana, cos atlètic amb pits gairebé inexistens, cintura marcada i un cul mitja, força atractiu. La seva pell és clara i molt fina, dona gust acaronar-la. Són una delícia els seus mugrons petits i reactius. Els seu sexe humiteja ràpid i té els llavis inferiors molt sobresortits... Quin morbo. Descripción de Carácter: 8,5: Atenta, complaent, sexualment entregada i bastant fogosa. Ella és simpàtica i de molt bon rotllo. Vestimenta: No ho recordo... Fumadora: Ho desconec. CONTACTO Teléfono: 645665457. Web/Anuncio: http://www.pasion.com/contactos-mujeres/correte-en-mi-boca-sin-extra-521757795.htm Dirección: París 211. Horario: No ho sé. LUGAR DE ENCUENTRO Ambientación/decoración: Pis amb molts anys i reformat potser farà menys de 20... Però falta manteniment per arreu. Habitació amb llit ferm i camilla, dutxa de cabina amb aigua calenta i la calefacció a tope... quina calor. Valoración: 6,0: Tanta temperatura m'ha fet sentir bastant incòmode. Aire Acondicionado: Sí, per conductes. SERVICIO Fecha de la experiencia: Desembre del 2017. Tarifa contratada (en €): 90€ 60'. Otras tarifas ofertadas: 50€ 30'. Duración real del servicio: 70'. Besos/morreos?: 7,0: Fà uns bons petons de rotllet de cap de setmana al principi... després ha vist que el meu rotllo és un altre, i s'ha moderat. Francés (sin/con protección)/garganta profunda?: 7,5: Sense plàstic. Bastant ben executat. Bona profunditat, ben ensalivat i intensitat elevada. És una fel·latriu enèrgica, ho fà amb mestresa i no m'ha ratllat amb les dents en cap moment... Però em feia patir una mica, doncs tot i nomès sentir plaer, notava el tacte de les seves dents fregant el meu gland... Cunnilingus?: No ho he fet. Sexo anal?: No ho fà. Deja acabar en su boca/cara?: CIM no(molt malament, doncs anuncia que sí), CIF si. Relato del encuentro: Dons les seves fotos em semblen interessants, truco i contacto fàcil. La rebuda per part d'una encargada una mica seca, però ella ha sigut molt afable desde el primer moment. Després de les dutxes, hem començat amb un morreig i ella s'ha possat ràpidement a la gatzoneta per xarrupar. Ho he disfrutat bastant, però em possava molt la manera de sobresortir el seu cul en aquesta postura i me la he cardat una bona estona a 4. Després, he parat, doncs estava suadíssim per la calor de l'aire i m'he tornat a durxar. Una cardada més a quatre, estant jo de peu a la vora del llit, i li he fet un bon facial. Noia molt entregada i simpàtica. La he disfrutat molt. Valoración de la implicación: 8,0: Bastant implicada, molt enèrgica. Valoración final (lo mejor/lo peor): 8,5: Servei molt gustós. Lo millor el seu cul i la manera com és posa a quatre... Deixa el sexe en una possició perfecte per a ser envestida amb tot. També la he trobat molt còmplice. Lo pitjor ha sigut que no fes CIM, tot i anunciar-ho com a principal reclam, i l'aire calent, massa fort. Última edición por Abril SMB; 03/01/2018 a las 17:21. |
Responder |
14 foreros han agradecido a Tornasol por este mensaje:
|
Baja_3282h (30/12/2017),
Casanova (27/12/2017),
Dr. Loomis (27/12/2017),
Lextor (28/12/2017),
manue (27/12/2017),
paulmoreno (28/12/2017),
Petrov (27/12/2017),
sanabres (27/12/2017),
Scrambler (28/12/2017),
Sexbot (28/12/2017),
Srto_Vader (27/12/2017),
Sursum Corda (31/12/2017),
talisman69 (28/12/2017),
The Guardian (28/12/2017) |
Responder Publicar experiencia |
Etiquetas |
Catalana Española Delgada Sí morreos Francés sin Eyaculación facial Satisfecho |
(0 foreros y 1 invitados) | |
|