11/12/2023, 14:06 | #1 |
|
Nina Sensual - Catalana - Osona - 603687674
CHICA
Nombre "artístico": Nina sensual Nacionalidad: (u origen probable) catalana Edad: (aparente y/o anunciada) diu que vint-i-pocs, creïbles Fotos falsas o retocadas?: reals Descripción de Cara:no sabria dir gran cosa, no hi ha res que destaqui per sobre la resta. Sense ser guapissima, personalment l'he trobat atractiva i interessant. Descripción de Cuerpo: ja s'intueix a les fotos... és petitona i no és una top model, però té un parell de pits que deu ni do. Te alguns tatos escampats pel cos. Descripción de Carácter: Al principi no xerra gaire, després en els minuts que han sobrat es veu una noia amb el cap amoblat i ganes de fer coses. Vestimenta: de carrer, texans, jersei... no ho recordo massa... Fumadora: davant meu no CONTACTO Teléfono: (whatsapp?) 631230033 Web/Anuncio: blog del foro Dirección: prop de vic Horario: ni idea... jo hi he anat de matí LUGAR DE ENCUENTRO Ambientación/decoración: habitació amb llit i poco más. Dutxa i wc correctes. Aire Acondicionado/Calefacción: calefacció és un calefactor d'aquells petits típics de wc i l'aire acondicionat està amb els tubs penjant... Valoración:és un pis que és una mica cutrillo. SERVICIO Fecha de la experiencia: avui Tarifa contratada: (€) 45min + francès complet 130€ Otras tarifas ofertadas: les te al blog Duración real del servicio: 45min Besos/morreos: si Felación (con/sin protección): natural fins al final Cunnilingus: - Relato del encuentro: Vaig veure l'altre dia que obria el perfil al foro i vaig contactar amb ella ja que per feina havia d'anar per Osona. Finalment vam quadrar horaris i m'hi he presentat aquest matí. Com deia, el pis és correcte, però és un pis vell que s'hauria de pintar i repassar algunes coses. Tot i això, crec que aquest fet li dona un punt més autèntic a l'experiència... és com quedar amb aquella noia de la uni que s'ha pillat un apartament mentre estudia perque és de fora la ciutat... dit això, al principi és una mica sec tot plegat. Primer solucionem tema econòmic i "pots deixar la roba aquí". anem junts a la dutxa, a tot això, sense massa interacció. A la dutxa, s'assegura que el meu amiguet queda ben net i polit i fa el mateix amb ella mateixa, però res de dutxa eròtica. Potser tampoc he sabut interactuar massa en aquell moment... Anem a l'habitació i ara si. Comencem amb petons i mans per aquí i per allà... la cosa va de menys a més. Els pits que té... ufff... al moment, baixa i comença amb el francès natural. Li posa ganes i entre que vaig força calent i que és menys temps de l'habitual, demano goma ràpid... provem diferents posicions, però on hem estat més estona és de costat així podia seguir acariciant, agafant i jugant amb els seus pits. Per acabar, em poso de peu i francès fins al final que m'ha deixat flotant. Després una estona de xerrera, dutxa i a currar. Valoración de la experiencia: Una experiència diferent a les que estic acostumat, potser tenia un punt més amateur que pel meu gust ha tingut molt morbo. Valoración final: (lo mejor/lo peor) La valoració és bona. Llàstima que no vaig massa per osona... em ves agradar poder disposar de més temps per poder jugar amb més calma. És una noia que té potencial. Última edición por Organizadores del Foro; 11/12/2023 a las 15:22. |
Responder |
31 foreros han agradecido a acheloo por este mensaje:
|
1984 deif (11/12/2023),
Atleta Sexual (11/12/2023),
boygeorge (12/12/2023),
Caballero Oscuro (11/12/2023),
CATALA (15/12/2023),
dracblaucat (14/12/2023),
Drakeman (11/12/2023),
eddie28 (14/12/2023),
el gromenauer (11/12/2023),
El Maltés (12/12/2023),
Engrunes (11/12/2023),
erc14 (13/12/2023),
follet tortuga (15/12/2023),
Froome (11/12/2023),
gaper09 (14/12/2023),
Grand Chariot (12/12/2023),
HAL 9000 (11/12/2023),
Jordy333 (12/12/2023),
Leguim (12/12/2023),
Lextor (13/12/2023),
MisterY (11/12/2023),
OsitoMimosin (13/12/2023),
Sanse (12/12/2023),
Siroco (12/12/2023),
Stylxxx (11/12/2023),
suzukiman (17/12/2023),
Teen Lover (18/12/2023),
TheDandy (11/12/2023),
Tikitiki (11/12/2023),
TioLaVaraSesua (13/12/2023),
titot39 (11/12/2023) |
26/12/2023, 22:03 | #2 |
|
CLIENT
Edat del client: Uns quants bastants Et vas donar a conèixer com a usuari de SMB?: No. NOIA Nom "artístic": Nina Nacionalitat: Catalana Edat (aparent i/o anunciada): Vint-i-pocs. Fotos falses o retocades?: Reals. Descripció de Cara: La vaig trobar mona. Duu mitja melena de color castany clar. Descripció de Cos: Més prima que no corbes, amb bons pits i cul. Diversos tatuatges que li queden bé. Descripció de Caràcter: Simpàtica però la notava nerviosa, jo ho atribueixo amb que feia poc que havia començat en això i que tampoc em coneixia. Vestimenta: Roba d’estar per casa, samarreta i pantalons de xandall. Fumadora: No m’ho va semblar CONTACTE Telèfon: 631230033 Web/Anunci: Nina Sensual - Catalana - Osona - 603687674 - Blog Adreça: En una població d’Osona propera a Vic, que no mencionaré per exprés desig seu. Horari: De 10 a 20h, però cal quedar amb ella amb antelació perquè no sempre està disponible. LLOC DE LA TROBADA Ambientació/decoració: Pis en el que s’acabava d’instal•lar, es notava per les caixes a mig buidar. Lluminós i de mida mitjana. Amb coses a millorar com els tubs de l’aire condicionat a la vista, com va mencionar un altre company. L’habitació on transcorre l’acció encara estava a mig muntar el dia de la meva visita, però estic segur que ja s’ha acabat d’instal•lar. Valoració: 7 Aparcament: Fàcil, pràcticament a la porta. Aire condicionat/Calefacció: Calefactor per no passar fred. Aire condicionat però apagat. SERVEI Data de l'experiència: Novembre 2015 Tarifa contractada (en €): 1h 130€ Altres tarifes ofertes: 30m 70€ i 45m 100€. Duració real del servei: Una hora i quart, més o menys. Petons/morrejos?: Sí, més petons que morrejos però tants com vaig voler. Francès (amb/sense protecció)/gola profunda?: Francés sense però no massa estona, és difícil valorar l’expertesa sense que s’hi estigui més temps. Cunnilingus?: Sí, m’hi vaig passar una bona estona. Sexe anal?: No, ni el dit. Deixa acabar a la boca/cos?: Crec que deixa acabar a la boca, però amb suplement. Relat de la trobada: Tot i que Osona és el centre neuràlgic de la gent de la ceba, hi ha molt poques o cap noia de la terra que ofereixi els seus serveis a la comarca, pel que els anuncis de la Nina van ser una anhelada d’aire fresc. Vaig concertar cita amb ella un parell de dies abans, aprofitant que tenia feina per la zona. No va ser difícil quedar i ens vam entendre ràpidament. El dia D, mitja hora abans de l’hora de la cita, em va donar l’adreça. Des del primer moment em va agradar, tot i que li notava que estava nerviosa. Vam acordar una hora de girlfriend experience, vam passar comptes i ben nuets vam passar a la dutxa. M’esperava una dutxa més eròtica però a banda de rentar-me ella a mi, hi va haver poc contacte. Ara bé, un cop al llit va ser molt diferent. Hi va haver festival de petons, morrejos i abraçades, menjada de mugrons a dues bandes i molts fregaments i tocaments. Impossible dur el compte dels petons. Després de la mel dels llavis horitzontals vaig passar a la dels verticals i m’hi vaig estar una bona estona. Tot i estar nerviosa, la seva respiració delatava que li agradava el que feia allà baix. Després va ser ella qui em va repassar però s’hi va estar molt poc i de seguida em va enfundar. Vam fer diverses postures, la del missioner la que va durar més, perquè m’encanta seguir fent petons a boca i pits mentre manxo. Per acabar, a quatre cames, ben agafat a aquell cull tant formós, i allà vaig acabar. Valoració de la implicació: Li vaig demanar girlfriend experience i va complir amb escreix, em vaig sentir talment com amb una nòvia. Valoració final (el millor/el pitjor): El millor van ser el milió de petons que ens vam fer i que em va fer sentir molt bé durant l’experiència. Molt recomanable. No hi ha res dolent, però per mi es poden millorar tres coses: la decoració de l’habitació per fer-la més acollidora (segur que ja ho ha fet), una dutxa més interactiva per anar escalfant motors i una mica més d’estona de francès. Repetiries?: Encara no he tingut ocasió però ho faré. No sempre em puc organitzar amb l’antelació que ella demana. |
Responder |
6 foreros han agradecido a Grand Chariot por este mensaje:
|
1984 deif (26/12/2023),
Checker (02/01/2024),
Chris Froome (26/12/2023),
dracblaucat (27/12/2023),
Jordy333 (26/12/2023),
misterpat75 (26/12/2023) |
14/01/2024, 19:35 | #3 |
|
CLIENTE
Edad del cliente: 48 Te diste a conocer como forero de SexoMercado?:si Con tu nick?:no CHICA Nombre "artístico": Nina Sensual Nacionalidad: (u origen probable). Catalana, de la Terra Edad: (aparente y/o anunciada) 24 Fotos falsas o retocadas?:reals Descripción de Cara:Rostre rodó amb melena mitjà llisa castany clar Descripción de Cuerpo:Cos generós, ella té una alçada de 164cm aprox. Amb diversos tatuatges, cony rasurat, pits naturals 120cm grans i bonics, cul generos Descripción de Carácter: tranquil, amable, una mica seria Vestimenta: normal, xandal Fumadora: ns CONTACTO Teléfono: (whatsapp?) 631230033 Web/Anuncio: Nina Sensual - Catalana - Osona - 631230033 Dirección: direcció privada Horario: consultar LUGAR DE ENCUENTRO Ambientación/decoración: pis nou, amb habitació senzilla i llit al terra, amb dutxa incorporada Aire Acondicionado/Calefacción: si Valoración:7 SERVICIO Fecha de la experiencia: 14-1-2024 Tarifa contratada: (€) 45m. 100€ Otras tarifas ofertadas: consultar Duración real del servicio: 40minuts Besos/morreos: si Felación (con/sin protección):sense Cunnilingus:si Relato del encuentro: Estava per la zona per Temas i ahir vaig contactar amb ella i vam quedar per avui al matí.Abans d'arribar m'indica la direcció exacte. Arribo i veig una noieta més aviat amateur que en obert,té el seu morbo amb aquelles ulleres, sensual. Anem cap al la dutxa i fem neteja de rigor, tornem al llit i el sexe és tranquil amateur i amb poc dialecte. Primer petonets i roces, continuar amb cunnilinguis, després repassada de pits, uns pits impresionants naturals. Seguim amb un bon francès intercalant amb petons. Anem a follar primer ella a sobre, després a missioner i seguit de a 4 veient el cul generós. Per acabar amb un francès i acabant . Valoración de la experiencia: 7 Valoración final: (lo mejor/lo peor) El millor els seus pits naturals i de molt bon veure i el francès. El pitjor res a destacar. MONOGRAFIAS DE STYLXXX.: http://www.sexomercadobcn.com/viaje-puta-stylxxx-t319331.html
Abandonar nunca,parar jamas!!! :silvido: Si tu cuerpo fuera carcel y tus labios cadena,que bonito lugar para pasar mi condena. Última edición por Stylxxx; 14/01/2024 a las 19:40. |
Responder |
15 foreros han agradecido a Stylxxx por este mensaje:
|
Aguilacojonera (18/01/2024),
Baja_162743 (20/01/2024),
Bern (14/01/2024),
Caballero Oscuro (14/01/2024),
eddie28 (15/01/2024),
el gromenauer (15/01/2024),
erc14 (14/01/2024),
HAL 9000 (14/01/2024),
Jordy333 (14/01/2024),
Made (14/01/2024),
Ratava (15/01/2024),
Sanse (15/01/2024),
Teen Lover (14/01/2024),
Tikitiki (15/01/2024),
TioLaVaraSesua (15/01/2024) |
Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad |
14/02/2024, 10:55 | #4 |
|
CHICA
Nombre "artístico": Nina Nacionalidad: (u origen probable) De la terra Edad: (aparente y/o anunciada) Anuncia 24, i totalment creible Fotos falsas o retocadas?: Reals! Però l'animo a posar-ne més! Descripción de Cara: És maca, porta unes ulleretes molt bufones Descripción de Cuerpo: Està molt bona, poc més a dir! Uns pits preciosos, amb tatuatges estratègics... Descripción de Carácter: Per aquí s'hadit que és seria, doncs hem rigut mentre estàvem en plena feina! Això és com tot, has de connectar, i tots estem a l'espectativa en la primera trobada. Té molt clares les coses, això si. Vestimenta: De carrer Fumadora: Diria que no, no vaig notar ni olorar res CONTACTO Teléfono: (whatsapp?) 631230033 Web/Anuncio: Nina Sensual - Catalana - Osona - 603687674 - Blog però té altres anuncis en altres pàgines Dirección: A uns 10 min de Vic Horario: Diurn, millor parlar amb ella amb antel·lació LUGAR DE ENCUENTRO Ambientación/decoración: Pis propi amb una zona destinada a l'acció. Aire Acondicionado/Calefacción: Un petit calefactor que no ens va fer falta Valoración: 7 SERVICIO Fecha de la experiencia: 13/02 (martes i trece diuen...) Tarifa contratada: (€) 70 mitja hora, no tenia gaire temps jo... Otras tarifas ofertadas: mirar al blog Duración real del servicio: Vaig marxar jo perquè no m'agrada abusar, i perquè tenia una bona estona de camí i no podia fer més tard Besos/morreos: Si, ben dolcets Felación (con/sin protección): Si, sense i molt ben executat! Cunnilingus: També, boníssim, llàstima venir dinat, perquè n'hi havia per quedar-se allà menjant una bona estona més Relato del encuentro: No em vull allargar massa, em feia gràcia conèixer-la, per la manera com escriu, etc..., i per follar amb català amb una noia d'aquelles que veus pel carrer, a la feina, o al bar i que penses: quin morbo i quin polvasso que té! Pues eso!. És molt comunicativa per whatsap, per tant va quedar tot clar ràpidament. Jo venia d'un compromís prop de vic, i amb temps li vaig demanar si tindria una estona per mi, sense concretar hora perquè no vull fer anar malament a ningú. QUan ja vaig saber l'hora que podria ser-hi, doncs vam tancar la cita. Hi va haver una mica de tot, però em quedo amb la companyia, els temes de conversa, diria que vam conectar, m'hi vaig trobar molt còmode. Sexuaalment s'adapta a tu, espera que li vagis demanat què vols, no és ella qui guia la cita: així que amb respecte, avant i a fluir! Hi va haver una miqueta de tot: i Valoración de la experiencia: Molt bona! Valoración final: (lo mejor/lo peor) Lo millor és la naturalitat de la trobada, follar i xerrar al mateix temps, m'encanta, una GFE total. Lo pitjor: em queda lluny... potser un pèl massa. Si que és fàcil de trobar, d'aparcar, etc... però em suposa un desplaçament important, i vaig just sempre de temps... És una opció genial per tots els que us desplaceu cap a la plana o sou de per allà, no sempre tens ocasió de poder estar amb una noia del país, tant maca per fora com per dins. Última edición por Sanse; 14/02/2024 a las 10:59. |
Responder |
8 foreros han agradecido a Sanse por este mensaje:
|
Baja_162743 (14/02/2024),
boygeorge (14/02/2024),
Caballero Oscuro (15/02/2024),
dracblaucat (18/02/2024),
erc14 (17/02/2024),
Siroco (14/02/2024),
Tikitiki (20/02/2024),
TioLaVaraSesua (14/02/2024) |
20/02/2024, 16:17 | #5 |
|
CLIENTE
Edad del cliente: 41 Te diste a conocer como forero de SexoMercado?: Sí, la vaig contactar dient que l'havia vist aquí Con tu nick?: No CHICA Nombre "artístico": Nina Nacionalidad: (u origen probable) Catalana Edad: (aparente y/o anunciada) N'anuncia 24 i podria ser perfectament Fotos falsas o retocadas?: Reals Descripción de Cara: Guapa, atractiva... dona pau, però també morbo Descripción de Cuerpo: Té un cos perfecte, pel meu gust. Descripción de Carácter: M'ha semblat una tia maquíssima. Divertida i juganera però també molt madura per l'edat que diu tenir. Vestimenta: Texans i samarreta, perfecte. Fumadora: No m'ho ha semblat pas CONTACTO Teléfono: (whatsapp?) 631230033 (jo l'he contactat per whatsapp, sí) Web/Anuncio: Nina Sensual - Catalana - Osona - 631230033 - Blog Dirección: A uns 10 minuts de Vic Horario: Anuncia de 10 a 19, però està bé (com sempre) mirar de quadrar amb temps LUGAR DE ENCUENTRO Ambientación/decoración: Pis normal, habitació normal, amb bany a fora però molt correcte Aire Acondicionado/Calefacción: Hi havia un calefactor però l'hem apagat Valoración:7 SERVICIO Fecha de la experiencia: 20 de febrer Tarifa contratada: (€)45 minuts - 100€ Otras tarifas ofertadas: 30 minuts - 70€ / 60 minuts - 130€ Duración real del servicio: Des que he entrat fins que he sortit ha passat una hora, amb dutxes i conversa... En cap moment he notat que em posés pressa. Besos/morreos: Molts petons, sí... de llengua tímida, però molts petons Felación (con/sin protección): Sense i.... Cunnilingus: Hi he dedicat una estoneta al principi... i m'ha encantat. No sé si a ella també, però... crec que no l'ha disgustat pas Relato del encuentro: Ha estat una mica com una cita. Cert que al principi tot és una mica fred (a més, jo feia molt temps que no trepitjava aquests mons i estava força nerviós), però després ha anat fluint i m'ha fet sentir molt a gust (i crec que ella també s'hi ha sentit). Ens hem tastat l'un a l'altre de dalt a baix i, després (), ella s'ha assegut a sobre meu... m'hi hagués quedat hores, però al final s'havia d'acabar. L'estona que faltava (i una mica més) hem estat xerrant del món, la vida i el mercat laboral, per acabar d'arrodonir una trobada molt amena. Un autèntic plaer... per repetir! Valoración de la experiencia: 10 Valoración final: (lo mejor/lo peor) 10. El millor ella (cos i actitud) i que estigui a prop de casa. El pitjor... que no em toqui la loteria per a poder-la visitar més sovint! Última edición por Organizadores del Foro; 22/02/2024 a las 10:21. |
Responder |
7 foreros han agradecido a ElNovato por este mensaje:
|
Andresote (21/02/2024),
Baja_162743 (20/02/2024),
boygeorge (21/02/2024),
dracblaucat (20/02/2024),
eddie28 (20/02/2024),
Tikitiki (20/02/2024),
TioLaVaraSesua (21/02/2024) |
23/02/2024, 13:10 | #7 |
|
Hoy he quedado con ella, hace tiempo que tenia muchas ganas, me ha dado una dirección de un pueblo cerca de Vic, todo como misterioso, he llegado con tiempo he aparcado y queria acercarme caminando, total le digo que ya estoy en la calle que me ha dado, la senyorita me dice que porque no aparco en la calle que me ha dicho, total la chica se cree en derecho a ordenar lo que tienes que hacer, al final le he dicho que se vaya a tomar viento.
Pienso que uno llega a los sitios que le dicen caminando,en bici, en helicoptero o como le sale de los cojones, no tiene una senyorita al servicio de sus clientes ordenarles nada, para eso ya tenemos nuestras esposas novias o amigas que se creen con derecho a ordenar, Total estais avisados y a ella le digo que si quiere mandar que se busque un criado, que los foreros somos puteros pero hasta la puerta de la señoritas llegamos como queremos y en casa de ellas nos pueden decir lo que quieren y lo que no quieren. Última edición por Lextor; 27/02/2024 a las 17:25. |
Responder |
Un forero ha dado un SmilePoint a FRED66 por este mensaje
|
Baja_162743 (29/02/2024) |
Otras fotos de este hilo | |
Organizadores del Foro
|
Otras fotos de este hilo
Ver todas
|
23/02/2024, 14:37 | #8 |
|
Buenos días.
A mi tambien me bloqueó....por hacer un par de preguntas!!! Las preguntas. Que pueblo es? O a cuántos km de Vic Las fotos son reales? Ya habías estado en Vic? Y me cnt....con estas preguntas, te bloqueo.... En fin!!!! |
Responder |
Un forero ha dado un SmilePoint a Pepe-13 por este mensaje
|
23/02/2024, 21:28 | #9 |
|
Home, doncs si em trobés que fos jo qui exercís en una zona poc discreta, fora d'una gran ciutat, només donaria detalls a qui veritablement em reservés en ferm, i potser dues hores abans, no a qui m'intentés treure la ubicació a l'hora que em preguntés si les fotos són reals (?)
Si ens bloquegen és que no ens volen atendre pel que sigui, tenen dret d'admissió, voleu dir que cal fer la pataleta al seu blog? |
Responder |
Un forero ha dado un SmilePoint a dracblaucat por este mensaje
|
23/02/2024, 21:36 | #10 |
|
Home ...si no pots preguntar si les fotos son reals, i a quants km de Vic està ..... Quan vaig contactar amb ella no tenia el blog...si no el tema fotos ja no hagués preguntat!!!
Que vols que l'hi pregunti? A quin preu està el carbassó el mercat????? Però Bueno veient les seves explicacions que fa el seu blog s'entenen moltes coses!!!! |
Responder |
Un forero ha dado un SmilePoint a Pepe-13 por este mensaje
|
08/03/2024, 12:12 | #11 |
|
Gràcies per la estona de ahir, va ser molt plaent i satisfactori, un gran descobriment i de ben segur repetiré
|
Responder |
2 foreros han agradecido a oscar21 por este mensaje:
|
Baja_162743 (09/03/2024),
CATALA (15/03/2024) |
08/07/2024, 22:59 | #12 |
|
CLIENTE
Edad del cliente: Te diste a conocer como forero de SexoMercado?:Si Con tu nick?: CHICA Nombre "artístico": Nacionalidad: (u origen probable) Catalana Edad: (aparente y/o anunciada) Fotos falsas o retocadas?: reals Descripción de Cara: preciosa Descripción de Cuerpo: perfecte Descripción de Carácter: un sol Vestimenta: De carrer Fumadora: NC CONTACTO Teléfono: (whatsapp?) Web/Anuncio: Dirección: Horario: 17:30 LUGAR DE ENCUENTRO Ambientación/decoración: acollidor Aire Acondicionado/Calefacción: si Valoración: 10 SERVICIO Fecha de la experiencia: 08-07 Tarifa contratada:130 (€) Otras tarifas ofertadas: Duración real del servicio: 1H Besos/morreos: Si Felación (con/sin protección): Si Cunnilingus: Si Relato del encuentro: Tema sexual m’ho quedo per mi,pero és un sol de noia, si la tracteu com es mareix,disfrutareu moltissim sempre amb respecte i saber estar com ha de ser. Valoración de la experiencia: 10 Valoración final: (lo mejor/lo peor) Millor tot Última edición por Jorge3; 09/07/2024 a las 22:42. |
Responder |
Organizadores del Foro
|
Otras fotos de este hilo
Ver todas
|
20/09/2024, 19:00 | #13 |
|
CLIENTE
Edad del cliente: superando la el medio siglo Te diste a conocer como forero de SexoMercado?: si Con tu nick?: no CHICA Nombre "artístico": NINA SENSUAL Nacionalidad: (u origen probable) de la Terra Edad: (aparente y/o anunciada) 24/25 Fotos falsas o retocadas?: reals com ella mateixa Descripción de Cara: guapa, atractiva Descripción de Cuerpo: morbos, un 10 per mi Descripción de Carácter: sap el que vol dolça riallera Vestimenta: informal Fumadora: no he notat res CONTACTO Teléfono: (whatsapp?)603687674 Web/Anuncio: aquí Dirección: quedeu amb ella i la sabreu Horario: Consulteu!!! LUGAR DE ENCUENTRO Ambientación/decoración: el just per estar a gust Aire Acondicionado/Calefacción: Valoración: 8 SERVICIO Fecha de la experiencia: fa 3 hores Tarifa contratada: (€) un hora Otras tarifas ofertadas: Duración real del servicio: l’hora, sense pressa Besos/morreos: si/si Felación (con/sin protección): si deliciós Cunnilingus: brutal Relato del encuentro: La nina, és una dona com cal, dolça, carinyosa com una amiga, es pot parlar de tot i es deixa portar si la tractes correctament, és un joc de dos ja ho sabeu, La trobada ha anat tal com l'havia previst, sexe tranquil, francès deliciós, i uns pits que m’han robat el cor 100% naturals sols li puc agrair l'estona que m’ha dedicat. Valoración de la experiencia: 10. Valoración final: (lo mejor/lo peor)Matrícula d’honor!! Última edición por Organizadores del Foro; 21/09/2024 a las 10:26. |
Responder |
7 foreros han agradecido a JDU72 por este mensaje:
|
1984 deif (20/09/2024),
boygeorge (26/09/2024),
el gromenauer (21/09/2024),
Mateo85 (22/09/2024),
MiauuVNG (26/09/2024),
Piccadilly (29/09/2024),
TioLaVaraSesua (21/09/2024) |
27/09/2024, 22:53 | #14 |
|
CLIENTE
Edad del cliente: 25 Te diste a conocer como forero de SexoMercado?: No, però quan la vaig contactar li vaig dir que l'havia descobert aquí. Con tu nick?: No CHICA Nombre "artístico": Nina Sensual Nacionalidad: Catalana Edad: 25 (anunciava 24 fa un any i els aparenta) Fotos falsas o retocadas?: Totes reals Descripción de Cara: Atractiva Descripción de Cuerpo: De 10 per a mi Descripción de Carácter: Molt amable i amb les idees clares Vestimenta: Informal, de carrer, tal i com a mi m'agrada Fumadora: NS/NC, davant meu no CONTACTO Teléfono: 603687674 Web/Anuncio: Nina Sensual - Osona - Escort catalana Dirección: Tal i com anuncia, a prop de Vic (no dono més detalls per a respectar la discreció que demana) Horario: Consulteu disponibilitat amb ella LUGAR DE ENCUENTRO Ambientación/decoración: Pis i habitació normal i molt correcte, la informalitat de l'espai li ha donat un toc molt especial a la trobada Aire Acondicionado/Calefacción: Ventilador Valoración: 9 SERVICIO Fecha de la experiencia: 27/09/2024 Tarifa contratada: 1h - 130€ Otras tarifas ofertadas: 30min - 70€ y 45min - 100€ Duración real del servicio: 45 minuts (culpa meva ja que he arribat més tard de l'hora acordada), sense presses Besos/morreos: No, per falta de predisposició per part meva Felación (con/sin protección): Sense i increïble Cunnilingus: No, per falta de predisposició per part meva Relato del encuentro: M'ho guardo per a mi. Només afegir que és una noia de 10, que et tractarà amb molt de respecte i carinyo si tu també la tractes amb el mateix respecte i tracte que mereix. Sense pressa, sobretot durant l'estona que ha sobrat. Valoración de la experiencia: 10 Valoración final: El millor el tracte que et dona, per a mi ha estat un gran detall que no s'enfadés pel retard ni pel tracte bastant millorable per part meva a través de WhatsApp. El pitjor, coincideixo amb un altre forero, potser faria una dutxa més interactiva (tot i que aquí sí que he de dir que en cap moment li he fet cap tipus de petició al respecte). Repetiré amb ella sens dubte. |
Responder |
2 foreros han agradecido a Leemoncio por este mensaje:
|
faceman (28/09/2024),
Piccadilly (29/09/2024) |
02/10/2024, 10:24 | #15 |
|
Sense servei consumat:
CHICA Nombre "artístico": Nina Nacionalidad: (u origen probable) catalana Edad: (aparente y/o anunciada) al voltant dels 30 Fotos falsas o retocadas?: semblen autèntiques però estan fetes amb roba que ella no es posaria mai, a les fotografies sembla una dona elegant i no ho és en absolut. Descripción de Cara: normal Descripción de Cuerpo: no el vaig poder examinar Descripción de Carácter: és prepotent i paranòica Vestimenta: roba d'estar per casa Fumadora: crec que no CONTACTO Teléfono: (whatsapp?) el mateix de l'anunci Web/Anuncio: Dirección: Horario: LUGAR DE ENCUENTRO Ambientación/decoración: un matalàs tirat a terra i amb poca il·luminació. Aire Acondicionado/Calefacción: no ho se Valoración: 4/10 SERVICIO Fecha de la experiencia: 29-09-2024 Tarifa contratada: (€) 45 minuts 100€ Otras tarifas ofertadas: Duración real del servicio: 0 minuts Besos/morreos: suposo Felación (con/sin protección): suposo que sense Cunnilingus: segurament si Relato del encuentro: Em va costar quedar amb ella perquè anuncia que el seu horari és de 10 del matí fins a les 19, i que per quedar a les deu has de dir-ho el dia abans. Doncs la realitat és que va canviant les normes com li surt de la petxina segons el moment. Intentes quedar amb ella a les 10 abans d'acabar el torn del dia abans i et diu que no podràs quedar-hi mai a aquesta hora, intentes quedar a les 11 una hora abans com diu ella i et surt que havies de quedar el dia abans. Les respostes són sempre super bordes, i sempre et parla en plural, com si jo fos el representant dels seus clients... Ignoro tots els senyals negatius que havia tingut anteriorment i decideixo donar-li una última oportunitat i finalment quedo amb ella un diumenge a la tarda. Arribo a l'hora acordada i em fa fer una gimcana, ara aparcà aquí, ara baixa del cotxe, ara t'obro, ara l'ascensor, ara no sé què. Arribo a la porta, m'obra i la tia amagada rere la porta... Entro a poc a poc i quan la veig li dic hola en veu baixa... I no vegis, em porta a l'habitació del matalàs ronyós al terra i una bronca de mil dimonis. Parlant-me a mi en plural com si fos el representant dels seus clients, que he dit hola abans de tancar la porta i que ho havien sentit els veïns del davant de sota i de no sé on més. I quan semblava que havia acabat amb la tonteria tornava a començar... Comença a dir que vindrà la policia i que no li interessa ni a ella ni a mi... I jo pensant: aquesta mossa no la toco ni amb un pal... Li dic que m'he equivocat i que marxo. M'agafa i no hem deixa marxar, em diu que li pagui igualment, li dic que no. Em diu que trucarà la policia si no li pago, em trec el mòbil per gravar la conversa, a la que me'l intenta prendre. Li dic que trucaré jo. De cop s'aparta i m'obra la porta de l'habitació i després la del pis, i em diu amb la porta oberta del pis: no em tornis a contactar... No havíem quedat que no es podia parlar amb la porta oberta? Valoración de la experiencia: 0/10 Valoración final: (lo mejor/lo peor)de bo no en té res, de dolent tot. Les fotografies i l'anunci enganya molt, donen la imatge d'una dona madura i educada. Crec que d'estudiant no en té res, em sembla que deu estar enganxada a alguna droga perquè actua com una yonki. A més a més em va intentar robar 100€ després d'aguantar 3 minuts de la seva bronca tòxica. Última edición por Lextor; 03/10/2024 a las 17:37. |
Responder |
6 foreros han dado SmilePoints a Botifarra por este mensaje
|
Croqueti (02/10/2024), el gromenauer (02/10/2024), Jorjas (02/10/2024), juanbest23 (02/10/2024), Ostetruk (03/10/2024), Stallion (02/10/2024) |
02/10/2024, 15:18 | #16 |
|
CLIENTE
Edad del cliente: 38 Te diste a conocer como forero de SexoMercado?: Si Con tu nick?: No CHICA Nombre "artístico": Nina sensual Nacionalidad: (u origen probable) de la Terra Edad: (aparente y/o anunciada) 25, parece ser que sí Fotos falsas o retocadas?: reales aunque tapa tattos Descripción de Cara: Guapilla, sobretodo los ojos Descripción de Cuerpo: todo bien puesto Descripción de Carácter: al principio parece seca y distante, luego incluso puedes reír Vestimenta: De calle Fumadora: No lo parece CONTACTO Teléfono: (whatsapp?) El de aquí Web/Anuncio: Aquí tiene blog Dirección: te la da ella cuando quedas Horario: Consultar LUGAR DE ENCUENTRO Ambientación/decoración: Habitación que hace la función. Faltaría el que colchón no esté en el suelo Aire Acondicionado/Calefacción: Máquina de A/A en la habitación y ventilador Valoración: 6 SERVICIO Fecha de la experiencia: Hoy mismo Tarifa contratada: (€) 30mins 70€ Otras tarifas ofertadas: Duración real del servicio: unos 35 entre duchas, servicio y charla Besos/morreos: Alguno que otro Felación (con/sin protección): Si, sin. Lo hace con calma Cunnilingus: Si, te puedes tirar todo el rato que quieras Relato del encuentro: Hablo con ella por whatsapp y después de varias preguntas de rigor tanto por mi parte como por la suya quedamos para hoy por la mañana. Cuando llego al sitio indicado me dice cómo proceder para llegar al piso, nada que las demás no hagan por privacidad. Entro, un poco de charla y pago honorarios. Vamos a la ducha, ella se asegura que lo tengas bien limpio, cosa que se agradece. Llegamos de nuevo a la habitación y nos tumbamos en el colchón. Ella se deja llevar o guía un poco, como más cómodos estemos los dos. Hacemos un poco de cunni, francés, algo de 69 y después pasamos al folleteo. Ella encima y al poco rato no aguanto más y me dejo llevar. Nos limpiamos un poco y un rato de charla hasta que volvemos a la ducha. Cambio de ropa y de nuevo a currar. Valoración de la experiencia: 8 Valoración final: (lo mejor/lo peor) buena experiencia. Pilla algo retirado pero si se da la ocasión seguro que repito |
Responder |
02/10/2024, 15:55 | #17 |
|
Jo vaig tenir un malentès amb ella.
Li vaig dir de quedar sobre una hora concreta, i ella encara amb 20 minuts de marge ja em va enviar dos missatges dient què jo no vindria perquè no li he dit res, i què almenys podría haver avisat. I a sobre em va dir de males maneres què no li escrivis una altra dia degut a la meva poca responsabilitat. Tot això faltant uns 15 minuts per la cita. Ella té tot el dret a tenir dret d'admissió, i atendre i donar les instruccions i condicions què ella cregui oportú; ara bé les maneres què té de tractar als clients també s'ho hauria de fer mirar |
Responder |
Organizadores del Foro
|
Otras fotos de este hilo
Ver todas
|
02/10/2024, 16:23 | #18 |
|
Bona tarda.
En el meu cas vaig quedar amb ella a una hora concreta. Degut a que tenia unes veines al portal del seu blog, vaig trigar un minut mes de l'hora acordada a dir-li que ja estava al lloc, precisament per salvaguradar millor la SEVA discrecció. Quan les veines van pujar a l'edifici (1 minut desprès de l'hora acordada) i sense ningú aparentment a la zona, li vaig dir que era a baix. Em va engegar d'unes formes que dius..............per arribar un minut tard, que no va ser el cas, doncs vaig fer temps perque les senyores del portal puguessin. Jo a l'hora hi era i vaig parlar abans amb ella, que em va facilitar l'adreça previament, i al veure les dones aquestes vaig dir, Pepet, espera't. Doncs un Cristo de Déu posteriorment d'ella per WhatsApp per "arribar" un minut tard. Em va bloquejar i vinga. A casa seva o al seu pis no hi he estat, i ella si passo pel seu costat no se qui es doncs em va deixar com es diu "colgado de la brocha" al portal. Mitja volta i cap a casa. No hay "mal" que por bien no venga. Al principi no entens res. Desprès t'acabes alegrant. Dius, Mare de Déu, Mare de Déu. Ja deixa entreveure a algun dels seus escrits unes formes que tiren enrere. No se el que ha pogut tenir amb altre gent, sincerament no entro. El tracte i les formes amb les que em va tratar a mi van ser senzillament LAMENTABLES. i una persona amb una mica de dignitat, no s'acosta mai mes allà, però no perque t'ho digui ella, no, per salut mental propia, que es el que he fet. No he tingut mai cap problema amb ningu. Experiències de millors i de pitjors, Ara aquest tracte i aquestes formes. On s'es vist això?.....auuuu vaaaaa home vaaaaaa, vinga, vinga. Amb aquesta senyoreta, precisament per preservar la seva discrecció......em va anar com em va anar. Es que no et deixa ni exposar el que va passar. Resumit en una paraula; LA-MEN-TA-BLE. Que tingui molta sort, que crec que falta li farà si va per la vida així, i mes amb gent que no es mereix aquest tracte. I se que hi ha de tot i que ha de ser una feina que depend amb qui, se les porta. Ara aquest tracte amb gent que no hem tingut mai problemes enlloc.......Lo dit, que tingui sort. I ja era hora que algú comencés a explicar com es diu en castellà "las verdades del barquero" i com tracta a la gent. Mas vale tarde que nunca. Hi ha molta gent que calla, però segur que això que descric jo, li ha passat a mes d'un i mes de dos. I suposo que alguna situació que ha tingut raó també s'ha donat, segur. Ara, a mi, em va tractar de forma IMPRESENTABLE. I una llàstima perque la tinc relativament a la bora d'on visc i pensava, mira si treballa bé, ho tinc prop de casa, doncs ja veus la fira Pepet. En fí, res mes a dir. Bona tarda. Última edición por Chris Froome; 02/10/2024 a las 17:04. |
Responder |
7 foreros han agradecido a Chris Froome por este mensaje:
|
1984 deif (02/10/2024),
Al Bundy (02/10/2024),
el gromenauer (02/10/2024),
Grand Chariot (02/10/2024),
Jorjas (03/10/2024),
Ostetruk (03/10/2024),
Stallion (02/10/2024) |
03/10/2024, 00:21 | #19 |
|
CLIENTE
Edad del cliente: Jubilat Te diste a conocer como forero de SexoMercado?: Si Con tu nick?: No en va fer gaire cas CHICA Nombre "artístico": Nina Sensual Nacionalidad: (u origen probable) Catalana Edad: (aparente y/o anunciada) Joveneta Fotos falsas o retocadas?: Poden ser reals Descripción de Cara: Normal Descripción de Cuerpo: Tambe normal Descripción de Carácter: Força seca Vestimenta: Xandall gens eròtic Fumadora: No ho sembla CONTACTO Teléfono: (whatsapp?) El trobareu al foro Web/Anuncio: Tambe Dirección: Prop de Vic Horario: De 11 a 19 LUGAR DE ENCUENTRO Ambientación/decoración: Pis centric una mica deixat Aire Acondicionado/Calefacción: Un ventilador Valoración: Un 5 SERVICIO Fecha de la experiencia:Setmana pasada Tarifa contratada: (€) 130€ una hora Otras tarifas ofertadas: ara proposa nits senceres Duración real del servicio: Uns 45 min Besos/morreos: Si, petoneja be Felación (con/sin protección): Tambe ho fa sense Cunnilingus: Si Relato del encuentro:Be. No acostumo a penjar experiencies que no he disfrutat. Pero he vist que ella va penjar un post al seu bloc 10 minuts despres que jo m’acomiades. Nina te moltes coses clares i diu que MAI canviarà. Mmmmmm ja ho veurem. Estem d’acord que diu que no es professional i vaig quedar fotut amb el que jo considero un servei normal i el que ella ofereix. Sempre he entes per serveis especials fer anal, peto negre o escorreguda a la boca. Pero per Nina, posar-se unes calcetes es un servei especial. Jo la vaig respectar, no vaig acabar i vaig marxar educadament abans d’hora. Si vol progressar en aquest món, canviarà, segur Ella cofessa que va estar incòmoda tota l’estona. No la vaig forçar a fer res. Li vaig fer unes peticions i ella senzillamment deia que no i llestos. Suposo que els altres “encontres “ han sigut mes durillos. Ara “amenaça “ de plegar. Te de tenir molta paciència en aquest món. Que tinguis molta sort Nina Valoración de la experiencia: A mi no em va agradar Valoración final: (lo mejor/lo peor) Crec que ha quedat clar. Es una noia que proposa una relacio de novieta que suposo que per alguns serà suficient. Jo no hi tornare Última edición por Lextor; 04/10/2024 a las 17:10. |
Responder |
09/10/2024, 23:30 | #20 |
|
CLIENTE
Edad del cliente: Casi 30 Te diste a conocer como forero de SexoMercado?: No Con tu nick?: x CHICA Nombre "artístico": Nina Nacionalidad: (u origen probable) Catalana Edad: (aparente y/o anunciada) Sobre la vintena Fotos falsas o retocadas?: No Descripción de Cara: Molt Mona, amb ulleres Descripción de Cuerpo: Bon cos, tatuada, bons pits i cul Descripción de Carácter: Molt agradable GFE, algú amb qui parlar de tot Vestimenta: pantaló de cotó i samarreta de tirants Fumadora: ns/nc CONTACTO Teléfono: (whatsapp?) +34 603687674 Web/Anuncio: Nina Sensual - Catalana - Osona - 603687674 - Blog Dirección: Osona (10 min de Vic) Horario: d'11 a 19 LUGAR DE ENCUENTRO Ambientación/decoración: Habitació en pis privat. Llit tipus tatami. Aire Acondicionado/Calefacción: Ventilador a l'estiu i calefactor a l'hivern Valoración: 9 (la perfecció no existeix) SERVICIO Fecha de la experiencia: 19 de setembre (és la 3a vegada) Tarifa contratada: (€) 30 min 70€ Otras tarifas ofertadas: 120€ l'hora i ara també fa massatges i sortides Duración real del servicio: Més de 30 min Besos/morreos: Sí, molts Felación (con/sin protección): Sí, sense i magnífic Cunnilingus: També, sense pèls i molt gustós Relato del encuentro: Quedo amb ella per la pausa de dinar ja que normalment tinc poc temps disponible. Aparco al carrer on es troba i segueixo les seves instruccions per arribar a l'apartament. Arribo al pis, pago el servei i anem a la dutxa. Dutxa de rigor per netejar el que ens interessa i ella sempre tractant el meu amiguet amb molta cura. Un cop nets anem al llit. Molts petons per entrar en calor mentre ens masturbem mútuament. Llavors una mica de deliciós i jo li torno el favor . Ja ben calents unes posturetes i ja no puc més i esclato de plaer. Seguidament parlem una mica de feina, hobbies i demés. Passem a la dutxa, em vesteixo i marxo, no sense abans fer-li un altre petó apassionat. Valoración de la experiencia: Molt bé, la Nina dona el que ofereix una experiència de novios, amb carinyo i respecte mutu. Com sempre comptant els dies per repetir i tornar-hi a anar. Valoración final: (lo mejor/lo peor) El millor com ja he dit, el tracte de nòvios. Si hi hagués de posar una pega diria l'horari que si allargués una mica més per la tarda la visitaria més sovint. Però per discreció prefereix treballar així i s'ha de respectar. Última edición por Organizadores del Foro; 10/10/2024 a las 10:52. |
Responder |
4 foreros han agradecido a Asesor coital por este mensaje:
|