|
|||
|
Responder Publicar experiencia |
Visitas a este tema: 5.147
|
Añadir a Favoritos | Suscribirme |
30/06/2024, 22:58 | #1 |
|
Sara - Colombiana - Girona - 641536205
CLIENTE
Edad del cliente: +50 Te diste a conocer como forero de SexoMercado?: no Con tu nick?:no CHICA Nombre "artístico": Sara Nacionalidad: (u origen probable) Colombiana amb sang cubana Edad: (aparente y/o anunciada) Un cavaller no ho pregunta mai, per mi jove (voltant 30?) Fotos falsas o retocadas?: Ella diu reals, si assembla molt. Descripción de Cara: Bé, normal Descripción de Cuerpo: 1,60m, amb formes però no grassa, culona pero rodó i duret. Pell suau, perfumada. Descripción de Carácter: molt amable i simpática, enraonadora Vestimenta: llencería vermella Fumadora: no CONTACTO Teléfono: (whatsapp?) 641536205 watsapp si Web/Anuncio: Dirección: C. Universitat de Montpeller Horario: diurn segur LUGAR DE ENCUENTRO Ambientación/decoración: habitación normal d’una casa de cites, algo cutrillo, compartía amb dos travestis a baix, ella està al pis de dalt Aire Acondicionado/Calefacción: ventilador que treu aire fred Valoración: 6/10 SERVICIO Fecha de la experiencia: 29/06/2024 Tarifa contratada: (€) 100 una hora Otras tarifas ofertadas: 50 € ½ hora Duración real del servicio: 1 h i 25 min Besos/morreos: algun, no els he buscat Felación (con/sin protección): sin, exquisita inclou el bessons Cunnilingus: no ho he buscat Relato del encuentro: Contacto amb ella al matí pel watsapp, em diu les tarifes, que fa el francés natural, posturetes, grec, massatge relaxant, dutxeta, cubana, gola profunda, pluja daurada, dominació i em diu que ella es la de les fotos que no està bé engañar a la gent. Podria ser ella, però en tot cas està una mica més prima, diu que es tapa la cara a les fotos perquè te familia. Quedem a la tarda, em passa ubicació i allà em diu el numero i que l’avisi quan hi sigui. M’obre, em fa pujar, ella va al davant i ja pujant veig aquell culas al davant i no em puc estar d’agafar-lo. Penso quin bombó et fotaràs avui. Entrem a l’habitació, m’ofereix una cervesa, xerrem una estoneta i en 5 minuts ja sembla que ens coneguem de tota la vida, és molt simpática, vol que estiguis a gust i tranquil, no engega el crono fins que no hem acabat el beure i ens posem a la feina. És la primera vegada que ve a Girona, normalment viu a Valencia. M’estiro i em fa un bon francés, força estona i em diu si vull follarla, li dic que encara no, que vull que me la mengi una estona més. Segueix, ho combina amb la cubaneta. Li dic que pugi a sobre, va a buscar el condó i aprofita per glopejar colutori. M’enfunda i comença a cavalcar, es mou bé, al cap d’una estona es gira i fa el revers, veig aquell cul moure’s, amunt i avall, el fa rodar, li agafo, li apreto, es espectacular. Després em demana que vol anar a sota, començo a manxar i al cap de poc disparo, m’havia posat a mil. Fem una pausa i xerrem una estona. De cop em pregunta si hi haurà segon round, li dic de d’ella depèn, aixi que m’agafa el manubri i comença a remenar-lo, de seguit em posa palote, xarrupadeta, funda i tornem-hi, començo amb el misioner on ho haviem deixat, la poso en quatre, brutal, li foto de tal forma que l’empento endevant i queda ajeguda de boca terrosa i segueixo. Es torna a girar, i seguim altre cop, m’agrada veure com li boten els pits. Em diu que vol tornar a posar-se a quatre, ara jo em poso dret i la faig venir al canto del llit, vaig manxant amb aquell panorama, zona el mobil, s’acabal’hora i em diu que tranquil que segueixi, i aixi ho faig. En el segons assalts tinc molt d’aguant, al cap d’una estona em diu, “yo ya he acabado hace una rato, sigue , y damelo todo” aixi que per tenir contenta una dama, el que sigui. Finalment, xerradeta per relaxar, dutxa, m’acompanya a baix i ens despedim. Valoración de la experiencia: 9/10 Valoración final: (lo mejor/lo peor) Lo millor la seva simpatía i el seu cos, un culas brutal. L’habitació deixa una mica que desitjar Última edición por Timbaler; 30/06/2024 a las 23:16. |
Responder |
10 foreros han agradecido a Timbaler por este mensaje:
|
Baja_174341 (01/07/2024), Blakk (01/07/2024), El hombre J (30/06/2024), El Maltés (01/07/2024), El Observador (01/07/2024), Jacks (01/07/2024), Lacroix (01/07/2024), Mcmaxxx69 (02/07/2024), sanxon3d (01/07/2024), Tikitiki (01/07/2024) |
27/10/2024, 22:13 | #3 |
|
La volvemos a tener en Girona! Yo la ire a probar esta semana
bump La volvemos a tener en Girona! Yo la ire a probar esta semana bump La volvemos a tener en Girona! Yo la ire a probar esta semana |
Responder |
Un Forero ha agradecido a Catalanet19 por este Post:
|
El Maltés (28/10/2024) |
Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad |
Responder Publicar experiencia |
Etiquetas |
Francés sin Penetración Tarifa media Satisfecho |
(0 foreros y 1 invitados) | |
|