|
|||
|
Responder Publicar experiencia |
Visitas a este tema: 4.874
|
Añadir a Favoritos | Suscribirme |
19/11/2021, 12:25 | #1 |
|
¿Picaderos donde poder follar y ser vistos?
Mensajes de este usuario en este tema: 5
bones companys!! em preguntava si sabeu, coneixeo .... llocs on anar a mirar a parelles follar dins el cotxe o fora... per la zona de palamos palafrugell torroella, ho dic perque aquest passat dissabte, a sant feliu de boada en un bosquet no gaire a partat... em vaig trobar una parella follan dins el cotxe amb la llum totalment oberta,em vaig parar un rato a mirar, pero no em vaig atrevir a acostarme gaire ni a ser descobert, ja que no tinc molt clar si volien ser vistos, o simplement era descuit... em podeu ajudar??? Última edición por Lextor; 25/11/2021 a las 15:13. |
Responder |
09/12/2021, 13:35 | #4 |
|
Bon dia
A l'estiu, avanç de la pandemia, a Lloret de Mar, al costat de la cala on ho ha un bar, a partir de les 03:00 estaba ple de parelles follant, sense amagar-se i cridant. Tambe a la plata.... Ara, despres de la pandemia res. Jo tambe hi estic interessat si algu coneix algún lloc, o que fagin dogging...... Salut! |
Responder |
10/12/2021, 11:25 | #5 |
|
dons quin fracas per aqui girona... jo també conec la platja del riuet a l´escala, pero vaia algun lloc mes te que haver...bump dons quin fracas per aqui girona... jo també conec la platja del riuet a l´escala, pero vaia algun lloc mes te que haver... |
Responder |
08/11/2022, 11:35 | #9 |
|
no no hem trobat cap lloc, i veien el movimet del post... segurament no ni ha cap... mes enlla de la platja del riuet a l´estiu, ostia quina rabia!!!
|
Responder |
Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad |