01/08/2013, 14:58 | #1 |
|
Paola - Brasileña - Príncep de Viana / Urgell - Lleida - 688492315
LUMI
Nombre "artístico": Paola Nacionalidad: Brasil Edad: vint-i-pocs Descripción física: petiteta, rossa pel arrissat, cul molt petit, pits petits però bunics, cara lletjeta (4) cos perfecte (9,5), compte perquè hi ha anuncis on utilitza foltos robades, les que adjunto diria que son reals, si no es ella s'hi assembla moltíssim Vestimenta: un vestidet arrapat Fumadora: no vaig notar res Valoración de la chica: CONTACTO Dirección: un apartament petit de princep de viana 19 Teléfono: 688492315 Horario: pregunteu Web/Anuncio: http://www.milanuncios.com/contactos-mujeres/brasileina-muy-cachonda-688492315-98204865.htm LUGAR DE ENCUENTRO Descripción de la habitación: molt petita, un desastre, llit petit Descripción del lugar: apartament de liliput, compartit amb un travesti SERVICIO Fecha de la experiencia: 30 juliol 13 Tarifas ofertadas: 40 20 minuts Tarifa contratada: idem Duración real del servicio: 5 minuts TRABAJOS Besos/morreos? forçats i molt superficials i que duren 3 segons ja que de seguida s'en va al piló Francés/garganta profunda? frances porc, escupint i molta ma Beso negro? no Cunnilingus? no Cowgirl? no Misionero? no A4? sí, lo millor Corrida en cuerpo? no Corrida en boca? no Corrida facial? no Sexo anal? noooo EXPERIENCIA Relato del encuentro: per telefon es molt dolça, la seva veu i la foto que adjunto em convencen per anar-hi, et dona el pis un cop ets a baix, el lloc es poc discret ja que es davant del semafor de la festa, un semafor que acostuma sempre a estar ple, no em fa pas esperar gens per sort i pujo cap dalt m'obre la porta i de cara la vec bastant justeta, però el culet que te (petit que t'hi cap al palmell de la ma) em torna boig i em quedo, em porta a una habitació cutre i molt petita, pago, i em dirigeix al bidet del labavo del davant un cop dins l'habitació, moment dolent número 1-->la noto un pèl "distreta", mirant el seu ordinador, passant una mica de mí, m'hi fixo millor amb la seva cara i fa cara d'anar enfarinada, penso que mal asumpte, em poso dret, s'apropa i moment dolent número 2--> només em fa 3 segons de morrejades bastant superficials, bé, es notava que no tenia ganes de morrejar, li comento que es posi de genolls, moment dolent número 3-->em diu que no, que s'asseu al llit i que m'apropi, (li agrada manar i no li agrada ser manada) la mamada és bastant porca, escupint bastant i fa anar bastant la mà, tot i així, m'agrada i és morbosa, li dic que es una porca i em contesta dient-me que soc un cabró (no es submisa) al cap de 3 minuts de mamada moment dolent número 4 -->ja treu la goma, li dic que s'esperi, que vull que me la mengi més estona, la menja 30 segons més i moment dolent numero 5--> unilateralment posa la goma, ja vec que va molt per feina i que te ganes d'espolsar-me, doncs bé, jo ja tinc ganes de fotre el camp, la poso i me la follo lo més salvatge que puc per escorrer-me ràpid, li vaig fotre unes quantes palmellades a les natges, moment dolent numero 6 -->la qual cosa va respondre amb palmellades seves a les meves cuixes, m'escorro, ella semblava gaudir també, no es va escorrer em vesteixo i la seva actitud continuava sent un pèl enfarinada, aquella actitud de sentir-se superior per anar enfarinada VALORACIONES Implicación: bona, però treballa amb pressa Valoración final: experiència passable, veure el seu culet mentre me la cardava a 20 ungles ha esmorteït els moments dolents citats anteriorment Última edición por sam10; 01/08/2013 a las 15:04. Razón: faltes mecanografiques |
Responder |
Un Forero ha agradecido a sam10 por este Post:
|
Made (01/08/2013) |