|
|||
|
Responder Publicar experiencia |
Visitas a este tema: 4.269
|
Añadir a Favoritos | Suscribirme |
27/06/2019, 15:49 | #1 |
|
Nuria - Catalana - Sant Joan Baptista La Salle - Girona
CHICA
Nombre "artístico": nuria Nacionalidad: (u origen probable) catalana Edad: (aparente y/o anunciada) 19 Fotos falsas o retocadas?: falses Descripción de Cara: molt maca, ulls blaus preciosos Descripción de Cuerpo: baixeta amb bon cos. algun que altre tatoo Descripción de Carácter: simpàtica i oberta, riallera, molt servicial Vestimenta: tanga i top negre Fumadora: no sé CONTACTO Teléfono: 698787442 Web/Anuncio: http://www.pasion.com/contactos-mujeres/de-nuevo-nuria-catalana-18-anos-new-look-527850595.htm Dirección: girona centre Horario: 10am - 2 am LUGAR DE ENCUENTRO Ambientación/decoración: està b Valoración: Aire Acondicionado:no va caldre SERVICIO Fecha de la experiencia: fa un parell de setmanes Tarifa contratada (en €): 30 min 60€ + 10€ per mamada a pèl Otras tarifas ofertadas: Duración real del servicio: 35min Besos/morreos?: si ella els va buscar, i amb lo maca que era no m'hi vaig negar, sinó tot el contrari. això que sovint a fot repelús besar fulanes Francés (sin/con protección): sense, espectacular. molt ben salivat de les millors mamades que m'han futut garganta profunda?: la tinc massa llarga Cunnilingus?: si, m'ho va demanar Sexo anal?: no demanat Deja acabar en su boca/cara?: ni puta idea Relato del encuentro: WENU vaig anar a veure si les fotos de la catalana de l'anunci eren reals, i no. En realitat és millor, quins ulls i que seductora que és la mala pècora per l'edat que té. Em van presentar 3 noies i em vaig decantar de seguida per la Nuria. Fotia calor, em dutxo em aigua freda, m'ofereix per beure i xerrem una estona. comencem amb caricies i morrejos que me la foten tiessa, seguidament em fot una mamada a pèl que recordaré sempre. Després amb més morrejos i menjada de mamelles. una estona i finalment aconseguint que em corregués, té un culet preciós. xerrem una estona, una dutxa i cap a casa Valoración de la implicación: 10 Valoración final (lo mejor/lo peor):10 lo millor tot, el pitjor no tenir-la 3 vegades cada dia Última edición por Lextor; 03/10/2019 a las 18:55. Movido por Lextor; 28/06/2019 at 18:46 desde Melissa Relax - Sant Joan Baptista La Salle - Girona - 698787442 |
Responder |
10 foreros han agradecido a gallu por este mensaje:
|
Caballodetroya (27/06/2019),
Casanova (27/06/2019),
Cornudo2 (28/06/2019),
Jackives (29/06/2019),
Lacroix (01/07/2019),
Lextor (28/06/2019),
manel1 (30/06/2019),
sanabres (28/06/2019),
Timbaler (30/06/2019),
undoscolor (06/07/2019) |
26/08/2019, 14:30 | #3 |
|
DATOS DEL CLIENTE
Edad del cliente: 32 Te diste a conocer como Forero de SMB?: no Con tu nick?: no CHICA Nombre "artístico": Nuria Nacionalidad: Cat (u origen probable) Edad: 19 Fotos falsas o retocadas?: No, no és ella, però, està mil vegades millor. Suposo que per discreció. Descripción de Cara: preciosa Descripción de Cuerpo: perfecte, cos petit i molt perfecte pel meu gust. Faig 1'90 i me'encanta jugar amb les noies petitones Descripción de Carácter: oberta i xerraire Vestimenta: Corse negre Fumadora: No se, no ho vam parlar CONTACTO Teléfono: Web/Anuncio: http://www.pasion.com/contactos-mujeres/de-nuevo-nuria-catalana-18-anos-new-look-527850595.htm Dirección: Cr St Joan Horario: 10-02am LUGAR DE ENCUENTRO Ambientación/decoración: 9 Valoración: 10 Aire Acondicionado: SI SERVICIO Fecha de la experiencia: 25/08/19 Tarifa contratada (en €): 60+10 francès a pèl Otras tarifas ofertadas: 100€ 1h Duración real del servicio: 25 minuts Besos/morreos?: Sí, i em posava a mil Francés (sin/con protección): si, sense, un dels millors de la meva vida Garganta profunda?: Siiiii Cunnilingus?: El seu conyet tan petit i tant gustós d'una teen Sexo anal?: No vaig preguntar Deja acabar en su boca/cara?: no vaig preguntar Relato del encuentro: Diumenge al matí, tenia ganes d'una bona juerga i a les 9 ja estava buscant. Habitualment busco gent de la terra, no sé, em dona més morbo. Total que després de trucar unes quantes només em va agafar el telèfon la madamme de Melissa Relax i em diu que hi és. Dons cap allà q hi vaig. Un cop a dins, passen 3 noies, Dana, Irina (crec) i Nuria. Dana també és molt i molt i molt preciosa, però no em va semblr gaire receptiva, i total vaig anar per conèixer la Nueria. Pago, amb 10€ de suplement prl francès a pèl, i vaig cap a la dutxa tot mirant-li el culet tan petit i amb tantes ganes de menjar-me'l! Un cop a l'habitació, se'm ñosa a menjar-me la boca mentres me l'està sacsejant, i sense dir res , se l carda a la boca i fins al final de tot, quasi vomita ******** Li dic q pari, que m'està posant a mil, lindic que es tombo, i li menjo el cony com mai. Un dels millors conys que he menjar en ma vida, jna autèntica delícia. Paro, i em diu que me la folli, que la folli fort, i així va ser. Uma escorrigida, una mica de morrejos, i cap a casa. Espero i desitjo tornar aviat Valoración de la implicación: 10 Valoración final (lo mejor/lo peor):10 Lo millor tot, em va deixar sec |
Responder |
9 foreros han agradecido a gironasex86 por este mensaje:
|
Casanova (26/08/2019),
cortoco 55 (27/08/2019),
emprendedor (31/08/2019),
Gruna (28/08/2019),
Jackives (26/08/2019),
Roman2 (30/08/2019),
sanabres (27/08/2019),
Steller (26/08/2019),
Tranquilet (01/09/2019) |
Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad |
06/09/2019, 15:28 | #4 |
|
Yo tuve una experiencia nefasta (al contrario que vosotros dos)
Hacía tiempo que no me ocurría lo de querer irte a los diez minutos. La chica tiene buen cuerpo pero su actitud es pésima. No me hagas esto, toallita por aquí, vigila el culo blabla... Le falta mucha experiencia (que tampoco tiene que ser siempre un problema) y claro cuando haces una paja como tocando la zambomba y pensandote que lo haces de cojones...pues díficil solución...jaja Fuí directament a verla a ella viendo los relatos y la escogi no siendo la que me gustaba mas...seguramente aquí ya fallé. Me gustó una chica que se llamaba Lena (cubana a lo mejor). Sin duda con ella peor no habría ido. |
Responder |
3 foreros han agradecido a Soldiere777 por este mensaje:
|
Responder Publicar experiencia |
Etiquetas |
Catalana Española Sí morreos Francés sin Garganta profunda Cunnilingus Tatuajes Aire acondicionado |
(0 foreros y 1 invitados) | |
|