05/05/2023, 16:16 | #1 |
|
Nirvana - Latina - Canovelles
CHICA
Nombre "artístico": Nirvana Nacionalidad: (u origen probable) Latina Edad: (aparente y/o anunciada) Joveneta, diria que menys de 25 Fotos falsas o retocadas?: No en te Descripción de Cara: Rasgos autòctons Sudamericans, amb uns ulls axinats preciosos Descripción de Cuerpo: Molt primeta, teenager Descripción de Carácter: Simpàtica i agradable Vestimenta: Sembla recordar un vestidet transparent amb tanga Fumadora: Diria que no CONTACTO Teléfono: (whatsapp?)938494895 Web/Anuncio: Petit Plaer - Canovelles (Granollers) - 938494895 - Blog Dirección: Canovelles Horario: De 11 a 20:30 LUGAR DE ENCUENTRO Ambientación/decoración: Casa amplia amb moltes habitacións, aquesta vegada la dutxa fora l'habitació. Aire Acondicionado/Calefacción: No va fer falta Valoración: 9 SERVICIO Fecha de la experiencia: Farà 3 setmanes Tarifa contratada: (€) 30 minuts 50 € crec Otras tarifas ofertadas: moltes Duración real del servicio: Els 30 Besos/morreos: Petons, algun amb llengua. Felación (con/sin protección): Buf!! Deu meu quina mestra! Cunnilingus: I tant! I una mica d'anilingus, no gaire Relato del encuentro: Sortint de la feina, decideixo anar cap a la caseta, i, descubrir una noieta nova. Arribo, en fan entrar a un a habitació, i al cap d'un moment comença el "paseíllo". No sabia qui triar, pero Nirvana hem va donar bones vibracions. Al cap d'una estoneta, va entrar ella,amb la meva ampolleta d'aigua, que no falti, ens despullem i cap la dutxa. Un cop allí ens ensabonen mútuament, (jo ja anava ben "palote") acabem i cap a la habitació. Allà ja va començar el joc, prenc la iniciativa i petonets, algun amb una mica de llengua, caricies, menjadeta als seus pits petits pero bonics, cunilingus amb delicadesa, ja que el tenia molt sensible, li dono la volta i li menjo una mica el culet, que a 4 es preciós, pero no li agrada gaire,pero com a minim, hem va treure les ànsies. De cop i volta, hem tomba al llit i hem posa la figa a la boca, jo disfrutant com un nen, m'ho vaig passar de fàbula i crec que ella també. Ara venia la sorpresa, jo estirat, me la comença a menjar, amb delicadesa, sense presses, la punta,el tronc, una mica de gola profunda (amb mi no es gaire difícil, je,je)pujant i baixant intensitat, fins que l"aviso que arribo, se la treu de la boca i amb les mans aconsegueixo un final esplendorós. Xarrem una mica, dutxa, em vesteixo, 2 petons i cap casa. Tot molt be. Valoración de la experiencia: Notable, vull anar més vegades, si ella vol,i segurament la propera sera excel·lent. Valoración final: (lo mejor/lo peor)Lo millor ella, lo pitjor, no tindre mes temps i diners. Petons Nirvana! Última edición por titot39; 05/05/2023 a las 19:40. Movido por Dr. Loomis; 05/05/2023 at 16:56 desde Nirvana - Latina - Canovelles |
Responder |
6 foreros han agradecido a titot39 por este mensaje:
|
Dr. Loomis (05/05/2023),
Karnot (06/05/2023),
Lacroix (08/05/2023),
Marignan1515 (05/05/2023),
Mesendins (06/05/2023),
Obi-Wan (08/05/2023) |
10/07/2023, 17:49 | #2 |
|
CLIENTE
Edad del cliente: 35 Te diste a conocer como forero de SexoMercado?:no Con tu nick?:no CHICA Nombre "artístico": Nirvana Nacionalidad: (u origen probable) peruana Edad: (aparente y/o anunciada) 28 Fotos falsas o retocadas?riginal Descripción de Cara:bonita Descripción de Cuerpo:delgada Descripción de Carácter: timida Vestimenta: sexy Fumadora: no CONTACTO Teléfono: (whatsapp?) Web/Anuncio: El petit plaer Dirección: Horario: LUGAR DE ENCUENTRO Ambientación/decoración: Perfecto Aire Acondicionado/Calefacción:si Valoración:10 SERVICIO Fecha de la experiencia: Tarifa contratada: (€) 60€ Otras tarifas ofertadas: Duración real del servicio: 40 min Besos/morreos: muchos Felación (con/sin protección):sin perfecta Cunnilingus:buenisimo Relato del encuentro: Hace cuestión de un mes me pasé por la casa del petit plaer con reserva de esta chica Nirvana, preciosa de cuerpo y cara. Hicimos todo tioo de pose en el sofa rojo y difrutó tanto ella como yo muchisimo. Un 10 esta chica aunque por lo q he visto ya no trabaja en esta casa. Una pena no poder contactar con ella, ya que tuvimos mucha complicidad. Si alguien me pudiera ayudar a poder contactar con ella se lo agradeceria. Valoración de la experiencia: Un 10 Valoración final: (lo mejor/lo peor) un caracter tan agradable e inocente. Lo peor no poder volver a quedar con ella. |
Responder |
2 foreros han agradecido a JM877 por este mensaje:
|
1984 deif (11/07/2023),
Dr. Loomis (12/07/2023) |
Responder Publicar experiencia |
Etiquetas |
Latina Delgada Sí morreos Francés sin Cunnilingus Satisfecho |
(0 foreros y 1 invitados) | |
|