|
|||
|
Responder Publicar experiencia |
Visitas a este tema: 14.527
|
Añadir a Favoritos | Suscribirme |
19/11/2015, 10:49 | #1 | |
Forero Bloqueado
|
Natalia - Rusa - Sants / Salidas - BCN - 632835806
CHICA
Nombre "artístico": Natalia Nacionalidad: (u origen probable) Rusa Edad: (aparente y/o anunciada) 21 reals reals Fotos falsas o retocadas?: Es ella REAL !! verdad de la buena Descripción de Cara: bufona, cara rodoneta blanca pell, llavis rosadets , ulls blaus-verds preciosos, pircing ala llengua, mirada picarona-teen-choni ( una mescla) rialla i somriure maco ( perd pel poc color blanc de les dents) fuma massa crec Descripción de Cuerpo: bo, ni molt prima ni grassa, pits normals 90 , cos un 7 de nota, no gaire alta , 1,65m potser 60 kg, peto es tota una teen. cabell llarg rosa, pell blanca ( guiri) passaria per un anglesa Descripción de Carácter: riallera, te puntassos, es una neneta entremaliada, nomes contacta via whatsapp ( ojo amb aixo aneu amb compte que bloqueja aviat) Vestimenta: samarreta curta, calcetes minis de joveneta i mitjons llargs. tota una delícia teen m´esperava. Fumadora: si i se li nota o et rep aixi, jeje es el que hi ha CONTACTO Teléfono: 603660466 Web/Anuncio: http://www.pasion.com/contactos-mujeres/la-gatita-503452700.htm http://www.pasion.com/contactos-mujeres/natalia-503463390.htm http://es.skokka.com/sevilla/chica-busca-chico/la-gatita-ultimo-dia-j69p98032082 Dirección: barri de Palafolls ( JA US INFORMA ELLA ) No es discret // difícil d´aparcar aquell barri uff Horario: DE 11H A 23H LUGAR DE ENCUENTRO Ambientación/decoración: pis un pel brut i desordenat pero esta provisional vivint ella alla, no hi ha ningu més o cap noia. Independent Valoración: sembla un "sube i baja" o algo molt amateur i em dic.....ay ay !! em disposo a rentar apenes te tovalloles o sabó, algo lleig per mi, pero t´ofereix tovalloletes anem mig be de moment no ofereix res de veure pero.. anem al ataque SERVICIO Fecha de la experiencia: Novembre 2015 Tarifa contratada: 30€ / 20 min Otras tarifas ofertadas: preguntar Duración real del servicio: casi 30 min Besos/morreos? soi molt bons i profunds Francés/garganta profunda? (sin/con protección) mig Gp, ensaliva i la xupa de meravella, te una bona qualitat ,nivell i la sap maniobrar amb la mà, vaig pensar que em faria corre fent-me ella una palla Cunnilingus? si li encanta ( pero va ala pela i que et corris) Sexo anal? NO Deja acabar en su boca/cara? siiiiiiiiii Relato del encuentro: mirant varis anuncis i que ensenya una mica la cara I L´ escrit del anunci, m´atrau però, em fa enrrere i mes que no hi ha cap expe d´ella ( raro raro em dic) però com soc mig aventurer encara, jeje .. alla que truco i espero perquè no em contesta........ dia següent envia un whatsapp.. ole ole., em diu que no parla per telf nomes whatsapp i mal fio pero anem parlant de tot i va agafant forma. ens citem dia despres al vespre. cal dir que el barri i la situació no es còmoda, sembla que tothom miri, i jo alla quedant amb una teen a saber que m´espera. aviat es resolt l´enigma , m´obre una neneta rosa pell blanca una guiri vaja, no es molt alta més aviat petitona i una nena joveneta pero em va somrient i fent-me entrar , amb una samarreta mig caiguda calces petites i mitjons als genolls, uff com la foto o potser mes bufona.. sense comentar gaire pugem al menjador, la casa i la propia recepció es la cuina, una mica de desordre i algo brut i pudor tabac pero pugem al menjador un amb un altell que hi ha amb escales hi ha sofàs i una habitació al costat amb un llit sol i una lavabo , molt preparat pel nyaca nyaca sembla un "sube i baja" o algo molt amateur i em dic.....ay ay !! em disposo a rentar a penes te tovalloles o sabó, algo lleig per mi, pero t´ofereix tovalloletes anem mig be de moment no ofereix res de veure pero anem al ataque Em fot uns morreixos.. una mamada genial i una follada a 4 potes li encanta i que la agafin pel cabell jiaa!! jia!! i "misionero" Final que em corro del tot alla al llit mentre ella em va mirant , te una mirada matadora,riallera,innocent,picara,xulesca,encantadora, be es un joveneta amb una mica de pavo, jejeje Valoración de la implicación: cal dir que es super implicada , oberta ,tentadora , i sap el que vols i com ho vols, per mi no li falta ni li sobra res, pero va de cara la pela i depen si li caus be o no va d´un "pal" o d´un altre, o et comença amb suplement per aixo o allo. cobra be de preu i aixo es valorable, despres de veure últimament que ja no es com abans i tothom fa en goma o vol suplements per aqui o alla. una experiència enriquidora!! Valoración final: (lo mejor/lo peor) res a dir / pero podria tenir mes net el pis i tenir mes cura alhora de rentar-te. Última edición por Zombie; 19/11/2015 a las 16:30. |
|
Responder |
10/06/2016, 16:35 | #2 |
|
Rusa - Sants / Salidas - BCN - 632835806
CLIENTE Suenyos Edad del cliente: 39 Te diste a conocer como Forero de SMB?: no Con tu nick?: no CHICA Nombre "artístico": No lo se Nacionalidad (u origen probable): Rusa Edad (aparente y/o anunciada): 22 Fotos falsas o retocadas?: Reales Descripción de Cara: guapita, rubia con dos coletas, ojos azules Descripción de Cuerpo: chica joven algo rellenita pero muy apetecible, va con un brazo enyesado Descripción de Carácter: risueña Vestimenta: vestidito de verano y bañador debajo Fumadora: si CONTACTO Teléfono: 632835806 Web/Anuncio: http://www.pasion.com/contactos-mujeres-en-barcelona/632835806.htm Dirección: sants Horario: Consultar LUGAR DE ENCUENTRO mi coche Ambientación/decoración: 19 Valoración: 10 SERVICIO Fecha de la experiencia: Hoy Tarifa contratada (en €): 30€ solo francés Otras tarifas ofertadas: 30-50-90 Duración real del servicio: 10 minutos Besos/morreos?: si Francés (sin/con protección)/garganta profunda?: si Cunnilingus?: No procede Sexo anal?: no Deja acabar en su boca/cara?: si Relato del encuentro: En mi búsqueda de chicas para el coche encontré el anuncio, llamó, me confirma tarifas y quedamos. Quedamos en Sants, la recojo, me hace ir a un parquing, nos ponemos atrás y me hace una muy buena mamada, dulce y placentera, no he durado ni 5 minutos... Le queda poco en esto, dice que ya está a punto de su objetivo... Limpieza, salida del parquing y la dejo. Valoración de la implicación: 8, nada que objetar Valoración final (lo mejor/lo peor): quizás lo del brazo escayolado, pero la verdad no ha influido en nada, recomendable por juventud, morbo y buena mamada. |
Responder |
15 foreros han agradecido a Suenyos por este mensaje:
|
Bacon (10/06/2016),
Baja_7448 (13/06/2016),
batistuta (14/06/2016),
bistrot (10/06/2016),
Casanova (13/06/2016),
Dr. Loomis (10/06/2016),
Hondo (10/06/2016),
Jorjas (13/06/2016),
Lacroix (13/06/2016),
Lasalsa (13/06/2016),
Moriwaki (10/06/2016),
Petrov (12/06/2016),
Pretoriano (10/06/2016),
sanabres (10/06/2016),
Sursum Corda (12/06/2016) |
11/06/2016, 07:43 | #3 |
|
Estas son algunas de las fotos de sus anuncios, pero en ellas no parece nada rellenita... salvo quizás en las dos últimas.
La literatura y el sexo no tienen por qué estar divorciados |
Responder |
12 foreros han dado SmilePoints a Dr. Loomis por este mensaje
|
Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad |
Responder Publicar experiencia |
Etiquetas |
Eslava Sí morreos Francés sin Cara descubierta WhatsApp Satisfecho |
(0 foreros y 1 invitados) | |
|