|
|||
|
Responder Publicar experiencia |
Visitas a este tema: 4.840
|
Añadir a Favoritos | Suscribirme |
06/07/2012, 22:25 | #1 |
|
Naomi - Dominicana - Ctra. Barcelona - Girona - 698242772
LUMI
Nom "artístic": Noemi Nacionalitat: Dominicana Edat: 27, segons l'anunci, però crec que en té 30 ben bons. Descripció física: Negra de bon cos, guapa de cara, llavis molsuts, cabell arrissat fins les espatlles, ulls negres, una mica de panxeta (la justa per ser sexi) Vestimenta: Calces i sostenidor negres, una peça de roba que no sé com se n'ha de dir tipus xal per sobre. Fumadora: No ho vaig notar Valoració de la noia: Noia guapa i bon cos. CONTACTE Direcció: C. Barcelona, 5 Telèfon: 698242772 Horari: 24 hores Web/Anunci: http://www.gironaerotica.com/modelo.php?m=3212 LLOC DE TROBADA Descripció de l'habitació: Habitació gran, llit doble, petita tauleta i una cadira on deixar les coses. Descripció del lloc: Pis en un edifici del c. Barcelona, a l'alçada del Bar Núria. És un pis on lloguen habitacions a noies que treballen pel seu compte. SERVEI Data de l'experiència: divendres 06.07.12 al vespre Tarifes ofertades: 30' 60€, 1h 100€ Tarifa contractada: 1h 100€ Duració real del servei: l'hora TREBALLS Petons/morrejades? Si, molts Francés/gola profunda? Francès sense Petó negre? - Cunnilingus? Sí, però amb suavitat Cowgirl? Missioner? Sí A4? - Escorreguda al cos? - Escorreguda a la boca? - Escorreguda facial? - Sexe anal? Tot i que a l'anunci diu que sí, és que no EXPERIÈNCIA Relat de la trobada: Després d'un bon àpat amb uns vells amics, vaig a rematar el bon dia amb una noia que vaig veure anunciada al Gironaerotica aquesta setmana . Les fotos em van semblar reals, però no vaig trobar cap referència ni al Fòrum ni a cap altra de les pàgines d'anuncis habituals. Truco i em contesta una noia de veu agradable que em canta les tarifes habituals de 60 i 100€ i em diu que està en un pis del c. Barcelona (el pis de la Sandra alemanya). Me n'hi vaig. Em rep la noia de les fotos . Acordem el servei d'una hora (no m'agrada anar amb presses). Em diu d'anar-nos a dutxar, però jo ho acabo de fer a casa i ella em diu que també. Fa bona olor. Anem per feina. Em demana si es despulla o vull fer-ho jo. El més divertit dels regals és desembolicar-los mica en mica . Ens morregem. Al principi tímidament i després més intensament: llavis, llengua... Despullats, passem al llit. L'ajec i me la menjo: coll, pits, ventre, cuixes, cames i tornar a pujar cap a l'entrecuix, a poc a poc, suau. Em frena un parell de cops, que sigui suau, que la llepi però sense fer força. Li fico el dit mentre li menjo els llavis. Ella està molt callada i silenciosa. Cap gemec ni alteració de la respiració . Li passo el dit pel cul, em diu que si li fico el dit allà després no li podré tornar a ficar a la vagina per qüestió d'higiene. Li demano si no li agrada per darrera. Em diu que no ho ha fet mai. Després ella se'm posa a sobre i me la xupa al natural, amb el just acompanyament de la ma. Suau, trobo a faltar que apreti una mica més, a mi sí m'agrada... Sona el telèfon . Merda! Em demana disculpes, diu que l'ha d'agafar, que és per feina... S'aixeca, agafa el telèfon i surt de l'habitació... Quan torna demana disculpes, però no és això. S'ajeu al llit i intento reprendre el fil. M'hi poso a sobre i ens seguim morrejant. Em diu de posar-me el preservatiu. La penetro i vaig tant calent que no trigo a esclatar . No he aguantat gaire: el vermut, vi bo per dinar i el cigaló de després passen factura, que ja comencem a tenir una edat... Conversa tranquil·la després. M'explica que no fa gaire que s'hi dedica, unes tres setmanes. Necessita calés per tornar al seu país. Fa una setmana que és a Girona i diu no ha tingut gaire clientela. Es quedarà uns dies més per temes personals però marxarà a una altra banda. Sembla que comparteix pis amb una travesti. Em vesteixo i marxo. Ho podia haver aprofitat més... VALORACIONS Implicació: Prou bé. Se li nota la falta de “professionalitat” amb el tema del telèfon. No és per un sexe apassionat, però et fa quedar bé. Valoració final: Correcte. La noia és guapa i té bon cos. Novella en el sector, se li nota la falta d'experiència. Per sexe tranquil. Jo tampoc estava en les millors condicions. Bump: Ara veig un anunci a Mundoanuncio amb fotos de la Naomi a cara descoberta: http://www.mundoanuncio.com/anuncio/panterita_sensual_1376560850.html |
Responder |
18 foreros han agradecido a Llepafigues por este mensaje:
|
Anakin (07/07/2012),
Anonymous (08/07/2012),
Belmorir (09/07/2012),
Casanova (06/07/2012),
Delfin (07/07/2012),
Espartano37 (09/07/2012),
Homer (09/07/2012),
joanjo (07/07/2012),
Kailash (12/07/2012),