|
|||
|
Responder Publicar experiencia |
Visitas a este tema: 2.092
|
Añadir a Favoritos | Suscribirme |
02/05/2012, 18:14 | #1 |
|
Mia - Dominicana - Sant Honorat 038 - Sabadell
CLIENT Boixador
Edat del client: passant a passes forçades del mig segle. Abans de començar aquesta “expe” em cal agrair a tots aquells que em vàreu regalar aquesta bella experiència. També vull agrair a Afroditas la seva esponsorització envers el nostre fòrum. Tots aquells que tingueu la mateixa sort que jo tindreu ocasió de conèixer el bon saber fer de l’encarregada Sra. Ester. Mercès a ella també NOIA Nom "artístic": Mia Nacionalitat: ( origen probable) Dominicana Edat: (aparent i/o anunciada) Diria que uns trenta cinc, encara que sembla molt menys Fotos falses o be retocades?: No hi ha fotografies,les de la web son velles, les noies hi passen molt ràpid per aquesta i suposo que per totes les cases. Valoració de la Cara: Molt guapa Valoració del Cos: Preciós, primer i un molt bonic culet espingo i dur Valoració de Caràcter: Molt agradable i gentil Vestimenta: Una malla molt cenyida al cos Fumadora: No ho crec CONTACTE Telèfon: 937484229 - 689156049 Web/Anunci: www.Sexabadell.com Direcció: (¿s’aparca fàcil?) Carrer Sant Honorat, 38, Sabadell Una caseta de dos pisos al centre de la ciutat Horari: 24 hores, crec LLOC DE TROBADA Ambientació/decoració: Normal. Amb prou dignitat. Tot net i higiènic, que és el que cal Valoració: 7 SERVICI Data de l’experiència: avui 2 de maig Tarifa contractada: A la vostra salut Altres tarifes : 50€ la mitja hora i 100€ l’hora; 80€ els tres quarts Duració real del servei: Quasi una hora. Al final del temps del servei toca una senyal acústica Petons/morrejades? Si, amb llavis molsuts i tendres i desitjosos Francès/gola profunda? (sense/amb protecció) No. Això ho fa amb funda, em va demanar permís i a aquestes alçades jo no hi tinc inconvenient, avui va així, demà aixà. Cunnilingus? Com no; com he observat per altres companys no concebo el “no”; no seria el mateix, potser per això no vaig a massatges. Sexe anal? Suposo que si, no s’ha donat, car el dit li entrava i li agradava. Deixa acabar a la seva boca/cara? No ho se Relat de la trobada: Unes dotze noies, la majoria espanyoles, algunes andaluses, una asturiana , una brasilera de quasi dos metres amb taló i tres llatines, La Mia era la única del Carib. Per a mi era la més guapa i la de més bon tipus. Ho he tingut clar de bell antuvi. Com diu el poeta: “Li he fet la mitja rialla i aleshores ja hi vam ser” Dutxa plegats, morbo a dojo dintre de la dutxa, tocadeta de figa i culet amb entrada de dit inclòs i acaronaments d’uns pits ben parats, com tantes d’altres, operats i, encara que a mi m’agraden més naturals, encara que segueixin al Sr. Newton, no estaven malament. Un cop a la cambra el que està clar és que ella se’n ha ant unes quantes vegades a causa de la meva agosarada llengua, avui molt de color rosa, a causa d’un líquid que m’havien posat per fer-me la neteja semestral de dents. Com ha gaudit la xicota! I jo també! Després una llarga penetració molt plaentera i molt “carinyosa” per part d’ella, que estava força calenta i que tenia una figa “cangregera” d’aquelles que quan en sou a dintre us succionen i us fan entrar una bona estona al "heaven" Ens en hem anat plegats. Deliciós. Com encara no havia tocat la senyal m’ha fet un petit massatge a l’espatlla, molt gentil Gràcies Afroditas per confiar en el nostre fòrum Valoració de la implicació: alta Valoració final: (el millor/el pitjor) Aquesta sempre és una opinió subjectiva. Molt be en tot Movido por Barny; 01/08/2012 at 10:43 desde Afroditas - Sant Honorat, 38 (Casa) - Sabadell - 937484229 |
Responder |
7 foreros han agradecido a boixador por este mensaje:
|
Aníbal (02/05/2012), Anubis (04/05/2012), atahualpa (09/05/2012), Axelross (05/05/2012), Belmorir (02/05/2012), Dr. Loomis (03/05/2012), mailto_23qe9 (03/05/2012) |