|
|||
|
Estos mensajes tienen más de dos años de antigüedad. Ir al contenido reciente
|
Responder Publicar experiencia |
Visitas a este tema: 141.095
|
Añadir a Favoritos | Suscribirme |
03/03/2014, 18:31 | #1 | |
|
Masajes de Rosi - Figueres (Girona) - 691703525
Página Web
Teléfono
691703525
698327403 Tarifas
30 minutos -> 60€
45 minutos -> 80 € 1 hora -> 110€ Dirección
Figueres
Horario
abierto todos los días de lunes a domingo desde las 10:30 hasta 23:00
Última edición por Lextor; 07/02/2023 a las 19:53. |
|
Responder |
15/09/2014, 16:30 | #3 |
|
No n'estic segur pro sembla com si haguessin canviat de nom i l'haguessin redecorat.
http://www.maisonrosirelax.com/ |
Responder |
Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad |
15/09/2014, 16:58 | #4 | |
|
Cita:
Apártate de los caminos frecuentados y camina por los senderos
|
|
Responder |
6 foreros han dado SmilePoints a Casanova por este mensaje
|
emprendedor (15/09/2014), joanjo (16/09/2014), Lacroix (16/09/2014), sanabres (15/09/2014), Soldiere777 (18/09/2014), Zombie (15/09/2014) |
15/09/2014, 17:50 | #5 | |
Forero Bloqueado
|
bones Camarades
No dic Gran cosa ja , la crisi i els preus puterils estan que ja no puc fer tants "tastets" com abans, jejeje be us explico pel que tinc dd´info sobre aquesta casa pel que sembla s´ha separat la parella Gerents de figueres i Girona que portaven les cases. finalment s´han dividit un porta Figueres i l´altre Girona per separat o sigui re-obren amb la mateixa direccio -gerencia pero per separat sense esta vinculada una amb altre no se si m´explico i ya no surten al girona erotica o potser en breu de moment nomes a :mil anuncios o nuevoloquo i directament a la paguina web http://www.maisonrosirelax.com/ mantenint el mateix telf 691703525 (i consti no cobro comisió , ehh jajaj ) Última edición por Zombie; 16/09/2014 a las 10:58. |
|
Responder |
15/09/2014, 19:00 | #6 | ||
Forero Bloqueado
|
Aclaracion
Cita:
Amigo Zombie, lo podias decir mas alto pero no mas claro. La Rosa, que mas que nueva dirección es la persona que ahora esta al frente, esta redecorando la casa y proximamente, seguramente esta semana que viene, se pondrá en marcha la web con las chicas que esten en cada momento en la casa. Las fotos de la nueva decoración ya estan entregadas y,como siempre, cada vez que haya chica nueva os pondré las fotos pertinentes.. En este momento tienen un plantel excelente: aparte de la conocida Alina, tienen a Jessica, la catalana, Norma, Sabrina, Carla y Karen Última edición por ToniFotoseduccion; 15/09/2014 a las 19:03. |
||
Responder |
05/12/2014, 20:04 | #7 |
|
Intent frustat a la Maison de Rosi
Vaig estar per Figueres un dia d'aquesta setmana i em volia passar per aquesta casa, que te molt bona pinta, tant per les fotos de les noies que surten a la web, com per les experiències que he vist per aquí. Com que a la web surt l'adreça vaig anar-hi directament sense telefonar abans. El lloc m'ha agradat: un carrer discret, una casa unifamiliar arreglada i amb aparcament relativament fàcil a l'altra banda de l'avinguda, a la zona on hi ha el McDonalds i alguns supers, a dos minuts a peu. La pega va ser que quan vaig arribar sobre la una del migdia, l'encarregada (una senyora educada i agradable, que per l'accent del seu espanyol diria que és russa) va dir-me que només tenia dues noies (Deborah i Luna) i que en aquell moment estaven totes dues ocupades i en tenien per 10 o 15 minuts. Vaig dir-li que cap problema, que em podia esperar, però va dir-me que no tenia cap lloc on pugués esperar-me allà i que havia de marxar Vaig marxar a fer un café i vaig tornar després d'una estoneta (potser una mica més dels 15 minuts, però entre trobar un bar, fer un café i tornar se'm va passar el temps) i quan torno em diu molt educadament i lamentant-ho molt que les noies tornaven a estar ocupades, ja que acabaven d'entrar altres clients Aleshores, havia d'esperar-me una altra mitja hora i ja no tenia tant temps, amb el que vaig decidir marxar. Va dir-me que aquest cap de setmana li entraven dues noies noves i que tornés quan vulgués, tot i que vaig dir-li que sent de Barcelona no em seria tan fàcil tornar... En fi, el lloc em va fer molt bona sensació, però el fallo de no tenir lloc per esperar-me i "perdre la tanda" quan vaig haver de sortir, va ser una putada. Però confio provar-ho una altra vegada quan torni per Figueres. Salut ! Última edición por Lacroix; 05/12/2014 a las 20:31. |
Responder |
5 foreros han dado SmilePoints a Lacroix por este mensaje
|
Casanova (05/12/2014), Dr. Loomis (06/12/2014), joanjo (05/12/2014), Soldiere777 (07/12/2014), ToniFotoseduccion (06/12/2014) |
Otras fotos de este hilo | |
Organizadores del Foro
|
Otras fotos de este hilo
Ver todas
|
05/12/2014, 23:25 | #8 |
|
A mi em va pasar una cosa similar, a la expe de luna, i era allà a la porta vaig trucar per si estava lliure i al ser negatiu, vaig intentar fer reserva i tal com explico a la expe em va dir que no en feien, que alguna vegada havien fet reserva i emprès no és presenten ... inclòs diguent-hi que la reconeixo i ella segurament a mi ... em va dir que no, però jo vaig seguir trucant abans del temps que em va dir varies vegades fins que em va dir que estava lliure ...
Ara mateix fa dies que no i vaig, la nova decoració encara no la conec en viu però si és cert que aquesta manera de fer no és gaire recomanable i més si veniu de tant lluny. Vida sólo hay una, disfrutala!
|
Responder |
4 foreros han dado SmilePoints a joanjo por este mensaje
|
03/01/2015, 09:31 | #9 | |
Forero Bloqueado
|
Yo estube ayer con sabrina! Una delicia de niña!! Soy asiduo a la casa pero es verdad que a veces la encargada te dice que hay alguna chica ocupada!
|
|
Responder |
11/01/2015, 11:41 | #10 | |
Forero Bloqueado
|
Nuria i Jessica, catalanes
http://www.maisonrosirelax.com/ Nuria i Jessica son Sara y Mar, del Quîmics de Girona o, el que es el mateix, Aina y Noa? http://www.sexomercadobcn.com/679843097/noa-catalana-hosp-sant-pau-barcelona-679843097-a-t34210.html |
|
Responder |
08/06/2015, 09:39 | #11 | |
Forero Bloqueado
|
Carla - paraguaya
KAMARADES!! TENIU A AL CARLA !! http://www.maisonrosirelax.com/model/vanessa-belen/ uff havia estat amb ella al CapriciVic i esta bonissima, i et fot unes llepades, ensalivades, vaya que es una "guarra" total i a sobre li encanta que li diguin. es tal qual a les fotos, i a cara descoberta vaig anar ahir i re-deuuu!! quin troç de dona, és fantàstica, tot i que es bastant "lleona" com dic jo,però excepcional amb tot i morreja que dona gust ESTÀ fins el 14 JUNY!! |
|
Responder |
Organizadores del Foro
|
Otras fotos de este hilo
Ver todas
|
17/06/2015, 15:05 | #13 | |
Forero Bloqueado
|
Uffffffff...preciosa eleccion!!..yo estuve con ella hace unos meses..la ultma vez k estuvo,es para mi una precioaidad,yo la carecterizo por su dulzura,es muy cariñosa,y le encantan los mimos,no es de sexo duro,es dulce como la miel,uno de los dias k estuve se nos paso la media hora haciendo el 69,si le haces con cariño notaras que se va abriendo y acercando mas y mas su sexo ....sabiendo k esta ire hacerle una visita..cien x cien recomendable
|
|
Responder |
23/10/2015, 18:05 | #15 |
|
Saludos
unas chicas fantasticas,la semana pasada estuve con la fantastica XESCA y como siempre con ella e salido super satisfecho y descargado-una gozadaRECOMENDABLE -estara pocos dias mas Un saludo a los foreros de FIGUERES Y ALREDEDORES EL PLACER DE LA VIDA ES DAR Y RECIBIR PLACER CON ALEGRIA
aqui mi monografia http://www.sexomercadobcn.com/monografia-roman2-t314757.html |
Responder |
3 foreros han agradecido a Roman2 por este mensaje:
|
27/01/2016, 10:45 | #17 |
|
Reformas
Nuevas fotos tras renovación de las instalaciones. Última edición por Lextor; 27/01/2016 a las 17:56. |
Responder |
6 foreros han dado SmilePoints a Organizadores del Foro por este mensaje
|
joanjo (03/02/2016), Lacroix (27/01/2016), Pescondido (29/01/2016), Pretoriano (27/01/2016), Roman2 (29/01/2016), Zombie (27/01/2016) |
Organizadores del Foro
|
Otras fotos de este hilo
Ver todas
|
04/08/2016, 13:49 | #19 | |
Forero Bloqueado
|
VACACIONES Maison de Rosi Figueres
Muy buenas tardes señores. En la web hay una página que informa de las vacaciones de la casa la segunda quincena de agosto. http://www.maisonrosirelax.com/model/fantasias/ Saludos cordiales a todos. The Guardian. |
|
Responder |
16/11/2016, 22:55 | #20 |
|
La mejor Figueras Pisos :)
Mensajes de este usuario en este tema: 3
Una bonita casa limpia http://www.maisonrosirelax.com/fr/ Alina se aceuille con una sonrisa, y le aconsejará en sus opciones. Las Chicas son muy agradables, y escuchando a ti Para mi ! Los mejores juegos hasta la fecha !!! Buenas noches, Misterpat |
Responder |
2 foreros han dado SmilePoints a misterpat75 por este mensaje
|
Roman2 (19/11/2016), The Guardian (16/11/2016) |
Responder Publicar experiencia |
Etiquetas |
WhatsApp Fin de semana , 691157708 |
Hilo Adherido |
(0 foreros y 1 invitados) | |
|