|
|||
|
Responder Publicar experiencia |
Visitas a este tema: 4.291
|
Añadir a Favoritos | Suscribirme |
24/12/2013, 00:33 | #1 |
|
Martina - Catalana - @ Mas Gri - Girona
CLIENTE
Edad del cliente: Em considero jove CHICA Nombre "artístico": Martina Nacionalidad: (u origen probable) Catalana Edad: (aparente y/o anunciada) 30/40 Fotos falsas o retocadas?: Valoración de Cara: Guapa Valoración de Cuerpo: 7/10 Valoración de Carácter: 10/10 Vestimenta: Vestidet apretat i tacons Fumadora: Nose LUGAR DE ENCUENTRO Ambientación/decoración: Lo just, un llit de matrimoni, una tauleta una cadira i un mirall. Valoración: Optim, per el que s´ha de fer... SERVICIO Fecha de la experiencia: 23/12/13 Tarifa contratada: mitja hora Otras tarifas ofertadas: 20´ Duración real del servicio: 20´ Besos/morreos? si i amb llengua!! Francés/garganta profunda? (sin/con protección) No és GP però la veritat es que no es troba a faltar. Cunilingus? si , es deixa Sexo anal? no ho sé, no estaria malament. Deja acabar en su boca/cara? tampoc ho sé Relato del encuentro: Be doncs, lo tipic , un matinet per Girona entre recado i recado , i amb algo de cash a la cartera decideixo anar cap al xalet ja q es pràctic i ràpid. Em passen 4 noies però desseguida em decidexo per la primera , la Maritna. Veig aquelles cames atletiques i em deixo emportar. La Martina presenta bé. Va vestida cenyida amb un vestidet negre i amb tacons. Té bona delantera i un bon culet. Anem a lo més important , i es que l´actitud de la martina és el que mes m´ha sorpres. Naturalitat, trenca el gel ràpidament, sabia bé el que volia o almenys ho va accertar perfectament. Molt distesa, fent la conyeta per amenitzar el tema, però sense perdre el temps. La Martina m´encen amb un joc de llepades i morrejos i passa directe a desenfundarme el manubri per xuparlo amb molta falera , fins aquí de película. És genial , em fa sentir molt comode i desseguida calladeta xupant-la. Jo de mentres gaudint de l´espectacle , amb cubaneta inclosa , només puc anarli tocant els seus pits generosos i fentli algun morreig pq descansi. Acte seguit, i per no fer gelosies s´estira al llit i em deixa q li menji el musclo a cops de llengua. M´hi estic uns minuts remenant fins que m´avisa que es corre a la meva boca apretantme fort el cap contre el seu sexe, m´encanta. Em demana o més aviat em suplica pq la folli com es mereix. Així q la tumbo panxa enlaire i em poso a sobre seu. Li vaig intruduint molt a poc a poc el fuet mentres me l´ensaliva bé. Vaig de menys a mes penetrant-la i xupantli les tetes. Estem un ratet així , jemeix com una mala perra i em fot uns morrejos amb llengua q es nota que va calentissima. Cambiem de posició i ostres, que bé que em cavalga, com es dona plaer la tia.Llavors em fa com una variant de la mateixa posició així com de cantó, cuan al cap d´una estona em comença a demanar la llet, i es q cuan em demanen la llet no m´hi puc estar de donarli fins la ultima gota. No hagues estat malament acabarli tot a la cara , però enfí no va estar gens malament. Valoración de la implicación: Obiament la recomano , jo me la faria altre vegada. Valoración final: (lo mejor/lo peor) El caracter i l´actitut. i bueno... que anes ben calenta. Ha faltat saber si es deixaria descarregar a la cara. i a veure si algu ho esbrina |
Responder |
5 foreros han agradecido a Paligru por este mensaje:
|
Casanova (24/12/2013),
GRNpim (24/12/2013),
joanjo (29/12/2013),
Lacroix (27/12/2013),
Ositobueno (25/12/2013) |
03/07/2015, 16:42 | #2 | |
Forero Bloqueado
|
Martina catalana
CHICA Nombre "artístico": MARTINA Nacionalidad: (u origen probable) CATALANA ( PURA PA AMB TOMATE )JAJAJ Edad: (aparente y/o anunciada) CUARENTONA Fotos falsas o retocadas?: ES ELLA , DIFÍCIL VEURE PERO ES ELLA Valoración de Cara: GUAPISSIMA, ULLS VERDOSOS , GUAPA DE CARA , TIRANT A "PIJA" MORENA DE PELL, BRONZEJADA, MORENASSA DE CABELL LLIS FINS ESPATLLES , GUAPISSIMA CATALANA 40 ANYS Valoración de Cuerpo: BO, ALTA 1,70, MORENA DE PELL BRONZEJADA, PITS CAIGUTS( ALGO D´ARRUGA)UNA 90/ CAMES MAQUES , ESVELTA TOTA ELLA, , PER MI.. UNA TIA BONA VAJA LA TÍPICA QUE ET TROBES A LA FRESCA D´UNA TERRASSA DE NIT A BEGUR) JAJAJ Valoración de Carácter: BONÍSSIM, ENCANTADORA, SIMPÀTICA, ATREVIDA, RIALLERA, I MOLT OBERTA, TOTA ELLA UN ENCANT Vestimenta: VESTIDET ROSA, I TACONS NEGRES,SENCILLA ELEGANT I GUAPA Fumadora: NO SE CONTACTO Teléfono: 666139078 Web/Anuncio: www.xaletgirona.com Dirección: RIERA DE LLEMENA 1 Horario: 24H LUGAR DE ENCUENTRO Ambientación/decoración: FALTA ALGUNA RENOVACIÓ A HABITACIONS I RECEPCIÓ Valoración: FALTA RENOVAR AQUEST XALET,UNA MICA DEIXAT SERVICIO Fecha de la experiencia: 03 JULIOL 2015 Tarifa contratada: 3/4 HORA Otras tarifas ofertadas: TOTES LES QUE VULGUIS Duración real del servicio: CASI 1 HORA Besos/morreos? ALGUNS I BONS, BESA BE I ES UNA MICA GUARROTA,JEJEJ Francés/garganta profunda? (sin/con protección) FRANCES BO ENSALIVAT, PROFUND, AGAFADA ALGUNS COPS PEL CABELL,LI MOLA QUE LI DIGUIS LO "GUARRA"( AMB EL MILLOR SENTIT ) QUE ES, MOLT COMPLAENT , MIRADES, I POSES, ES DIVERTIDA FENT-HO , I TE MOLT MARXA Cunnilingus? SI LI XIFLAAAA Sexo anal? NU SE Deja acabar en su boca/cara? SI PROFESSIONAL AMB AIXO , GENIAL Relato del encuentro: DIRECCIO CAP AL XALET GIRONA, "PASSEILLO" noies, I AMB LA MARTINA DUBTAVA ( POQUES EXPERIÈNCIES POSADES I SEMBLA QUE REPETEIX AL XALET, BE ARA TINDREU LA MEVA I VAL LA PENA KAMARADES. he dubtat amb la gemma, sara,sarita,noemi, i la Laura.. pero al arribar la Martina ho he tingut clar, quines mirades quina nena, quina catalana de bon veure, una tia bona de la meva edat , ejejej preguntes de rigor a ella per estar clar, i pactat 3 quarts d´hora, fantàstic des de el primer moment dutxa junts, morreixos ..amor aqui cariño alla xupada sota la dutxa umm feia dies no em tractaven aixi al xalet ( apart de Noemi i Gemma) les meves musses!( aquestes dues foten unes mamades de be seguim xupades per l´habitació, en peus, al llit, de genolls , mirades escopides, i me posat calent per començar com cabalaga mare meva, esta bonissima, mirant-la lo guapa que es quins ullaRrus i cara bonica que te.. uff entre la correguda seva i el meu final a 4 potes jo, he fet un completo avui!!, dutxa llarga fresca, ensabonada i sota l´aigua sota el calor del migdia sufocant, petons i abraçades i repetiré amb la "pija" Valoración de la implicación: bona implicacio, no es pot demanar més m´ha tracta molt be recomanable 100% Valoración final: (lo mejor/lo peor) el xalet hauríeu de arreglar les habitacions , banys i pintar una mica.. falta una mica de retocs .. ( baix un consell constructiu ehh) apa lo dit disfruteu-la esta per menjar.se´la Última edición por Zombie; 03/07/2015 a las 16:57. |
|
Responder |