|
|||
|
Responder Publicar experiencia |
Visitas a este tema: 3.174
|
Añadir a Favoritos | Suscribirme |
01/06/2021, 17:17 | #1 |
|
Mariona Casas - Catalana - Sicilia 24X (Aragó) - BCN
CHICA
Nombre "artístico": Mariona Casas Nacionalidad: (u origen probable) Catalana Edad: (aparente y/o anunciada) La que ella diu... Fotos falsas o retocadas?: Toptalment reals Descripción de Cara: Molt maca... faccions dolces.... els seus ulls son captivadors Descripción de Cuerpo: Ni un però li pots posar... Descripción de Carácter: Encantadora... educada...complice... Vestimenta: Un bati blanc... roba interior a joc... perfecte... Fumadora: nope CONTACTO Teléfono: (whatsapp?) Al seu anunci esta Web/Anuncio: Aqui mateix... a sexomercado Dirección: Arago/ sicilia.... Horario: Consultar-ho amb ella LUGAR DE ENCUENTRO Ambientación/decoración: pis molt maco i molt net... com ella... Aire Acondicionado/Calefacción: si Valoración: excel-lent SERVICIO Fecha de la experiencia: ahir mateix Tarifa contratada: (€) 120 1h. Otras tarifas ofertadas: al seu anunci hi son totes. Duración real del servicio: 1h... no et dona pressa en cap moment... Besos/morreos: petons dolços..... Felación (con/sin protección): ja ho diu al seu blog Cunnilingus: no Relato del encuentro: Havia vist el blog de la Mariona, i les seves fotos i la seva presentaciò em van agradar força. Li vaig enviar uns watssaps, i la seva simpatia i predisposiciò respondre sempre van fer que em decidis. Em vaig presentar al seu pis tal com vam quedar, i només obrir la porta i veure el seu somriure... ja sabia que no seria fàcil que no anés bé. Ens vam presentar... i la pobre tenia una mica d'afonia... el seu esforç per xerrar va ser definitiu... per caure rendit.. si no ho estava ja. Vaig anar a la dutxa... obligatoria com ha de ser... la qual us haig de dir que és fantastica i perfectament acondicionada... ademés de neta... igual que la tovallola que em va donar. Un cop a la seva habitaciò em va fer estirarme al tatami que té, cap per avall i música relaxant.... Ella es despulla, i comença el massatge, molt bo, té unes mans magnifiques, sap el que es fa.... Poc a poc comença la part més erotica... en la qual no m'extendre gaire, ja que cada noia és un món... amb una personalitat propia....però el que si que us dire... és que si sou educats i la tracteu amb respecte... ella us ho tornara amb escreix...jo només puc lloarla desde aquestes linies... perque la estona que vaig gaudir de la seva companyia... ha estat magnifica, d'aquelles que no vols que s'acabin.... Desde aqui li dono les gràcies... per haver-me fet oblidar durant una estona... la tediosa monotonia diaria amb els seus encants i savoir faire... Valoración de la experiencia: Molt molt bona... per repetir una vegada i un altre... Valoración final: (lo mejor/lo peor) Cap ni una... us ho dic de debò. Última edición por Abril SMB; 09/06/2021 a las 09:35. |
Responder |
7 foreros han agradecido a the biker por este mensaje:
|
Baja_149730 (02/06/2021),
Bern (06/06/2021),
bistrot (02/06/2021),
CyberWeaponZ (02/06/2021),
escalfador (01/06/2021),
Jony69007 (02/06/2021),
Lacroix (10/06/2021) |
16/06/2021, 08:38 | #2 |
|
Podries posar el seu telefon o un enllaç a l'anunci, mes que res per poder contactar-hi?
Gracies |
Responder |
Un Forero ha agradecido a McFollator por este Post:
|
Leonidas1982 (17/06/2021) |
16/06/2021, 13:09 | #3 |
|
Estimat company... la Mariona ho ha deixa't temporalment...
Em va dir que quan torni es tornara a anunciar... El seu telefon... no esta actiu... Una llastima... valia molt la pena.... Una salutaciò. |
Responder |
2 foreros han agradecido a the biker por este mensaje:
|
Juanele007 (16/06/2021),
Leonidas1982 (17/06/2021) |
Perfiles Destacados de Pisos/Agencias - Publicidad |