|
|||
|
Responder Publicar experiencia |
Visitas a este tema: 3.898
|
Añadir a Favoritos | Suscribirme |
29/01/2011, 01:01 | #1 |
|
Maia - Antillana - Figueres - 651370085
CLIENTE Penteo
Edad del cliente: 38 LUMI Nombre "artístico": Maia Nacionalidad: Antillas Edad: 34 Descripción física: una mulata molt guapa i “macizota” Valoración física de la chica: 9 Vestimenta: Roba de carrer, acabava d’arribar Fumadora: No ho he preguntat, però diria que no CONTACTO Teléfono: 651370085 Web/Anuncio: http://www.mundoanuncio.com/anuncio/figueres_negrita_dulce_y_apasionada_1233547004.html Dirección: Ja te la dirà ella quan truquis. S’aparca molt bé Horario: 10-22 LUGAR DE ENCUENTRO Ambientación/decoración: Pis força nou i amb pocs mobles. El fa servir per treballar i prou Valoración: 7 SERVICIO Fecha de la experiencia: 28/01/11 a les 19 hores Tarifa contratada: 1 servei 50 € Otras tarifas ofertadas: les desconec si és que n’hi han Duración real del servicio: mitja horeta Besos/morreos? Si, semblàvem novios Francés/garganta profunda? Francès sense, molt bé Cunilingus? Ho hem probat Sexo anal? M’ha dit que no Deja acabar en su boca/cara? No ho he preguntat Relato del encuentro: Feia dies que tenia ganes de sexe i que em mirava l’anunci de la Maia. Em donava morbo fer-ho amb una negreta perquè no ho he fet mai. Al final, a les sis i mitja de la tarda, estant a la feina i plovent al carrer, m’he decidit i he contactat. M’ha dit el preu i jo li he dit a les set. I allà, a la porta de l’edifici ens hem trobat. Com jo tenia moltes ganes, el relat serà breu. He anat a l’habitació, m’he despullat i m’he posat al llit, que feia fred. Llavors, ella ha aparegut ja despullada: bons pits, bones cames i el xoxete pelut. Un cop tots dos dins el llit, em començat a tocar-nos, a fer-nos petosn, … per un moment m’ha semblat que èrem una parella de noviets en el seu primer polvo. Aquesta sensació m’ha agradat i tot. A continuació, ella m’ha fet un bon francès. Per cert, curiós, semblava que feia anar la llengua com un molinet tota l’estona. Jo li he menjat el xoxo, negre per fora i rosadet per dins. L’he penetrat una estoneta i m’he corrigut. L’important és que m’he sentit molt a gust perquè hem estat una estona al llit, tapadets, xerrant. És una noia molt agradable, simpàtica i guapa. En cap moment ha tingut pressa. Ha sigut fantàstic. He sortit amb la sensació d’haver passat una estona amb una amiga. Al final, li he pagat amb molt de gust els 50 €. Un petonet i un adeu. Valoración de la implicación: 8 Valoración final: (lo mejor/lo peor) El millor és ella en sí. Dir quelcom pitjor seria impossible en aquests moments I és la de les fotos, que no sé com posar, ho sento. Última edición por Lextor; 15/07/2011 a las 04:43. |
Responder |
12 foreros han agradecido a hexeo por este mensaje:
|
29/01/2011, 06:07 | #3 |
|
Hola Penteo, queria preguntar si atiende en la Avd. Salvador Dali ? alli hay una negrita que hace masajes y creo que es ella por las fotos.
|
Responder |
Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad |
29/01/2011, 14:29 | #4 | |
|
Maia - Antillana - Figueres - 651370085
Cita:
Bump: Gracias por poner las, fotos. Es ella!!! |
|
Responder |
Un Forero ha agradecido a hexeo por este Post:
|