|
|||
|
Responder Publicar experiencia |
Visitas a este tema: 2.053
|
Añadir a Favoritos | Suscribirme |
11/10/2017, 15:48 | #1 |
|
Londra - Colombiana - Sant Antoni - Vic
NOIA
Nom "artístic": Londra Colombiana Nacionalitat: colombiana Edat: 23 Descripció de la cara: normal, llavis prominents Descripció del cos: cos amb curves, bon cul gros i pits operats de molt bon tacte. Mulata, més morena que les fotos. Pell tersa, jove. Descripció del caràcter: agradable, amb caràcter i les coses clares. Li agrada exagerar els sorolls eròtico-sexuals, molt. Vestimenta: llenceria sexy Fumadora: no CONTACTE Direcció: Caprici Vic. Aprop de la Rambla del Passeig, Vic Telèfon: 663287651 Horari: de dilluns a dissabte de 11 a 23h, diumenges i festius de 16 a 23h Web/Anunci: capricivic.com LLOC DE TROBADA Descripció de l'habitació: bona habitació amb bany incorporat Descripció del lloc: bloc de 3 pisos més baixos, tot de Caprici Vic SERVEI Data de l'experiència: 07/10/2017 Tarifes ofertades: consultar Tarifa contractada: 1h 100€ (expe propera) Duració real del servei: 1h sense presses TREBALLS Petons/morrejades? morrejades sense llengua Francès/gola profunda? francès sense, no gola profunda Petó negre? fet Cunnilingus? fet Cowgirl? fet Missioner? fet A4? fet Escorreguda al cos? disposa del servei Escorreguda a la boca? fet Escorreguda facial? disposa del servei Sexe anal? disposa del servei. Ho intentem però no estic a tope i ho deixo estar. Escorregudes? una, a la boca. Ella cap. EXPERIÈNCIA Relat de la trobada: Reservo amb antelació però quant hi arribo no estic gaire fi, època de costipats i mal de cap; tot i així no deixo escapar l'oportunitat d'estar amb aquesta pedazo hembra, és el meu tipus. Un cop al primer pis, a mig preliminars entra la seva companya Thaís Colombiana i em fa una mamadeta de molt poca estona i se'n va. El tema mamades ho tenien complicat després de la meva anterior expe amb la Lucy Dominicana, una autèntica número 1 del francès. Follem en diverses postures. Provem A4 anal i no la tinc prou dura, deixant-ho estar. Finalment acabo a la seva boca. M'hagués agradat poder-li fotre més canya però no ha pogut ser en aquesta ocasió. VALORACIONS Implicació: correcte Valoració final: la expe és bona tot i que jo no estava al 100%, s'ho treballa amb ganes. |
Responder |
13 foreros han agradecido a Masterx por este mensaje:
|
Caballero Oscuro (11/10/2017),
Dr. Loomis (11/10/2017),
Joan Pil (19/10/2017),
Lacroix (13/10/2017),
misterpat75 (11/10/2017),
Pekeman (11/10/2017),
Petrov (13/10/2017),
Pollotedack (11/10/2017),
Rebombori (12/10/2017),
Roman2 (15/10/2017),
sanabres (11/10/2017),
The Guardian (11/10/2017),
Tornasol (12/10/2017) |
13/10/2017, 20:15 | #2 |
|
CLIENTE
Edad del cliente: +50 Te diste a conocer como Forero de SMB?:si Con tu nick?:si CHICA Nombre "artístico": londra Nacionalidad (u origen probable):colombiana Edad (aparente y/o anunciada): uns30 Fotos falsas o retocadas?:reals Descripción de Cara:maqueta amb llavis carnossos Descripción de Cuerpouna mulata amb pits grossos operats i un bon cul Descripción de Carácter: seria pero atenta implicada Vestimenta: lenceria Fumadora: no ho demano mai CONTACTO Teléfono: Web/Anuncio: capricivic vic Dirección: Horario: LUGAR DE ENCUENTRO Ambientación/decoración: perfecte Valoración:9 Aire Acondicionado: si SERVICIO Fecha de la experiencia: la setmana passada Tarifa contratada (en €): 150 euros si va afegir mitja horeta l estela Otras tarifas ofertadas: Duración real del servicio: no va arribar a l hora Besos/morreos?: si molts Francés (sin/con protección)/garganta profunda?: si sense Cunnilingus?: amb l estela delicios la londra no em va donar temps Sexo anal?: l estela diu que no i la londra diu que si pero tampoc hi vaig arribar Deja acabar en su boca/cara?: no ho se Relato del encuentro: be volia estar amb l estela una hora pero la tenia ocupada aixi que em decideixo per la londra la dutxa de rigor i amb aquestes que apareix l estela i em demana si vull que es quedi ja l em parida bueno va si unes bones mamadetes per part de totes dues despres la londra puja a cavall i l estela s obre de cames damunt la meva cara sabroso sabroso la londra força el ritme fins que ja no puc mes i em quedo amb les ganes que l estela puji a cavall pero bueno s acaba amb un bon massatge a quatre mans Valoración de la implicación: genial com sempre Valoración final (lo mejor/lo peor):tot perfecte |
Responder |
Responder Publicar experiencia |
Etiquetas |
Latina Pecho operado Francés sin Eyaculación bucal Satisfecho |
(0 foreros y 1 invitados) | |
|