|
|||
|
Responder Publicar experiencia |
Visitas a este tema: 1.138
|
Añadir a Favoritos | Suscribirme |
20/11/2013, 21:16 | #1 |
|
Llamadas ocultas, móvil B...
Ojo foreros con familia, mejor usar cabinas telefónicas
Un altre possibilitat és comprar un mòbil B, n'hi ha per 20 euros, als paquis. És una idea com un altra. |
Responder |
Un forero ha dado un SmilePoint a Wagner por este mensaje
|
matadorxxx (28/11/2013) |
21/11/2013, 08:51 | #2 | |
|
Cita:
Querido Ferlopa, como bien apunta Wagner lo mejor es disponer de dos móviles, yo en mi caso tengo uno de tarjeta prepago y es el que utilizo para las llamadas a las chicas. Dios me libre me devuelvan la llamada un día a mi móvil "normal". Ámame cuando menos lo merezca, ya que es cuando más lo necesito.
|
|
Responder |
21/11/2013, 10:20 | #3 |
|
Normalment soles ser prudents, però com que a tot arreu hi ha de tot, la precaució és bona consellera.
Si apareix alguna trucada inapropiada al mòbil habitual, que Déu ens agafi confessats a tots. Improvitzar en segons quines situacions domèstiques és un art que mai no arribaré a dominar. La meva dona torna quan jo hi vaig. Salutacions cordials |
Responder |
Un forero ha dado un SmilePoint a limon por este mensaje
|
Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad |
21/11/2013, 11:22 | #4 | ||
Forero Bloqueado
|
Cita:
Es una regla bàsica |
||
Responder |
23/11/2013, 21:29 | #5 |
|
Ocult
La solució a molts futurs mal de caps. #31#més telefon. Possant al davant del telefon #31# fas una trucada des del movil com telefon ocult. La majoria de vegade sque he trucat m'han agafat el telefon. Sort amb les parentes!! |
Responder |
Un forero ha dado un SmilePoint a Dsg por este mensaje
|
26/11/2013, 18:00 | #6 |
|
telèfons ocults
"Si apareix alguna trucada inapropiada al mòbil habitual, que Déu ens agafi confessats a tots. Improvitzar en segons quines situacions domèstiques és un art que mai no arribaré a dominar. La meva dona torna quan jo hi vaig. LIMON" Doncs, si, la meva dona i la teva deuen ser germanes, igualicas, igualicas. Jo el que he fet és posar-hi una targeta de prepago al telèfon antic, quan per punts me n'han donat un altre. Tot perfecte, només que d'en tant en tant l'has de carregar. illor això que un sarao a casa. heysel |
Responder |
Un forero ha dado un SmilePoint a Baja_821. por este mensaje
|