|
|||
|
Responder Publicar experiencia |
Visitas a este tema: 5.671
|
Añadir a Favoritos | Suscribirme |
18/09/2013, 20:11 | #1 |
|
Leticia - Brasileña - Rambla Ferran - Lleida - 688231907
CHICA
Nombre "artístico": Leticia (abans es deia luna) Nacionalidad: (u origen probable) Brasilera Edad: (aparente y/o anunciada) 35 Fotos falsas o retocadas?: reals Valoración de Cara: te la cara angulada, unes dents blanques i ben alineades, ulls foscos, està bona, un 7,5 Valoración de Cuerpo: de cos es espectacular, te unes peres que semblken de mentida, però son 100% naturals, les peres son perfectes i grosses, miren amunt, un 9 Valoración de Carácter: es simpàticam sincera, atenta, fa poc que s'hi dedica per la crisi, un 9 Vestimenta: roba de sexshop, tipus fotos Fumadora: no CONTACTO Teléfono: 688231907 Web/Anuncio: surt a milanuncios Dirección: (¿se aparca fácil?) rambla ferran, no s'aparca fàcil Horario: pregunteu LUGAR DE ENCUENTRO Ambientación/decoración: normal Valoración: pis net, correcte SERVICIO Fecha de la experiencia: setembre 2013 Tarifa contratada: 40 eur mitja hora Otras tarifas ofertadas: ? Duración real del servicio: mitja hora Besos/morreos? uff, molt bons, te una llengua grossa i humida, i te la fot a dins la boca durant l'estona que vulguis, et notes amb la boca plena tota l'estona, però excita Francés/garganta profunda? (sin/con protección) sense, frances estandart, correcte sense ser ni espectacular, ni avorrit Cunilingus? no es va donar el cas Sexo anal? em va dir que la tenia massa grossa Deja acabar en su boca/cara? ? Relato del encuentro: Només obrir la porta primer i únic moment dolent, et fa pagar abans d’entrar al pis, un cop a l’habitació, et porta una beguda, anem al bany, rentada de baixos els 2, glopejem listerine els 2, i cap a l’habitació Se m’apropa i em fot una morrejada com feia dies que no em feien, et fot la llengua grossa i humida dins la boca omplenant-la tota, les morrejades duren minuts, sense pressa, després d’uns 5 minuts de morrejades i xuclades a les seves peres impresionants, toca el frances. El frances es correcte, però sense ser espectacular, posem la gometa i s’em fot a fer un cowboy amb les seves peres impresionants a la cara, [detall de qualitat--> em posa dos coixins darrera el cap perque li pugui menjar les peres amb comoditat, alterno les peres amb les morrejades, el polvo el fa molt a poc a poc per fer-lo durar, després de més de 10 minuts així, m’escorro com feia dies que no ho feia, un 10 de polvo, ella també s’escorre Valoración de la implicación: un 10, no va amb presses i fa durar el servei, morrejades llargues i polvo llarg per gaudir el màxim temps possible Valoración final: (lo mejor/lo peor), lo millor es tot el servei en general, lo pitjor seria el fet que hagues de pagar abans d’entrar al pis (ara ja ens coneixem i pagaré al final) , i el frances no es espectacular, si el frances fos explosiu seria la hòstia |
Responder |
11 foreros han agradecido a sam10 por este mensaje:
|
BOND007 (19/09/2013),
Casanova (19/09/2013),
Dr. Loomis (19/09/2013),
Gourmet (19/09/2013),
granhermano (25/09/2013),
joanjo (19/09/2013),
katuzaharra (19/09/2013),
Lextor (23/09/2013),
loputokeita (20/09/2013),