|
|||
|
Responder Publicar experiencia |
Visitas a este tema: 6.211
|
Añadir a Favoritos | Suscribirme |
22/05/2019, 12:19 | #1 | |
Forero Bloqueado
|
Estrella - Española - Figuerola 05X - Girona - 603200461
CHICA
Nombre "artístico": Estrella Nacionalidad (u origen probable):espanyola de canaries Edad (aparente y/o anunciada): mes de 45 Fotos falsas o retocadas?: ses fotos al web Descripción de Cara:cara gran i grassoneta Descripción de Cuerpo:grassoneta amb molta carn, pits enormes Descripción de Carácter: es molt agradable, fa que estiguis a gust Vestimenta: un sostenidor i calces Fumadora: no CONTACTO Teléfono: 603200461 Web/Anuncio: http://www.pasion.com/contactos-mujeres/masaje-cuerpo-a-cuerpo-particular-533217515.htm Dirección: carrer figuerola 05X de girona Horario: De dia. Trucar per a cita LUGAR DE ENCUENTRO el pis Ambientación/decoración: normal Valoración:no esta decorat Aire Acondicionado: no SERVICIO Fecha de la experiencia: Dilluns passat Tarifa contratada (en €): 100 per 60 minuts Otras tarifas ofertadas: 50 per 30 minuts recordo Duración real del servicio:si, mes de la hora Besos/morreos?: si petons, sent se llengua Francés (sin/con protección)/garganta profunda?: si mol bo, quina llengua que te Cunnilingus?: si, molt cuidat, li va agradar Sexo anal?: no Deja acabar en su boca/cara?: no Relato del encuentro: La Estrella gaire be no te accent de canaries, mes aviat sembla de andalusia. vam parlar pel whatsapp pero no li agrade molt aixi que vaig trucar per poder fer la cita. semblava una dona mol eixerida. es a un pis al centre de Girona. pots deixar el cotxe molt a prop a zona verda, pagant eh . . . . com que tenia una hora vam fer ho amb calma. bona dutxa i a descansar. a la camilla molt bon massatge i te va tocant amb els seus enormes pits, quina dona es molt carinyosa i educada, mes tard vam fer el 69, una mica incomode al llit aquest tante petit. per acabar em va portar al llit per poder tenir una mica de sexe com a punt i final m, agradari tornar amb la estrella abans que marxi Valoración de la implicación:Molt bona. es una dona molt sensual Valoración final (lo mejor/lo peor):lo millor es com em va relaxar. vaig sortir com nou la camilla es incomode per fer el 69 Última edición por Giro2019; 22/05/2019 a las 13:13. |
|
Responder |