|
|||
|
Responder Publicar experiencia |
Visitas a este tema: 2.406
|
Añadir a Favoritos | Suscribirme |
08/09/2019, 00:33 | #1 |
|
Erika - Paraguaya - Sant Antoni - Vic
NOIA
Nom "artístic": Erika Paraguaya Nacionalitat: Paraguaya Edat: uns 30 i pocs Descripció de la cara: és guapeta, trets indis Descripció del cos: baixa, prima, poc cul, pit natural Descripció del caràcter: alocada i divertida Vestimenta: de carrer Fumadora: no ho sembla CONTACTE Direcció: Caprici Vic. Aprop de la Rambla del Passeig, Vic Telèfon: 663287651 Horari: de dilluns a dissabte de 11 a 23h, diumenges i festius de 16 a 23h Web/Anunci: capricivic.com LLOC DE TROBADA Descripció de l'habitació: bona habitació amb bany incorporat Descripció del lloc: bloc de 3 pisos més baixos, tot de Caprici Vic SERVEI Data de l'experiència: 07/09/2019 Tarifes ofertades: consultar Tarifa contractada: 1h 100€ (expe propera) Duració real del servei: 1h sense presses TREBALLS Petons/morrejades? morrejades Francès/gola profunda? francès sense, no gola profunda Petó negre? no crec que disposi del servei Cunnilingus? fet Cowgirl? fet Missioner? fet A4? fet Escorreguda al cos? disposa del servei Escorreguda a la boca? no sé si disposa del servei Escorreguda facial? prefereix que no Sexe anal? no disposa del servei EXPERIÈNCIA Relat de la trobada: Tinc reserva amb l'Erika i mentres espero que baixi em ve a saludar la Leonela Colombiana, que fa uns mesos havia tingut una gran expe amb ella, que simpàtica! L'Erika és despistada i alocada, s'equivocava de pis i l'he de corregir, però també és simpàtica i natural. Probablement el que menys m'ha agradat d'ella és que no té serveis extres, o bé hi té reticències, i és que aquí a Caprici estem molt ben acostumats. Això no significa que no m'hagi deixat satisfet, m'ha fet escòrrer dues vegades, cosa que no es habitual en mi, i hi posa moltes ganes. Fem diverses postures i ella en proposa algunes, disfruta del sexe i tenim bon feeling. És veterana i rius bastant amb ella, però per exemple no és una noia amb la que ens mengem els culs... VALORACIONS Implicació: bona, hi posa ganes, però de serveis limitats Valoració final: l'expe ha sigut bona però no està al nivell d'altres noies de Caprici, que és molt alt. |
Responder |
3 foreros han agradecido a Masterx por este mensaje:
|
08/09/2019, 19:37 | #2 |
|
CLIENTE
Edad del cliente: 50 CHICA Nombre "artístico": Erika Nacionalidad: (u origen probable) Paraguaya Edad: (aparente y/o anunciada) 28 Fotos falsas o retocadas?: reals Valoración de Cara: guapa Valoración de Cuerporimeta, pits naturals Valoración de Carácter: simpatica Vestimenta: Fumadora: no ho se CONTACTO Teléfono: 663287651 Web/Anuncio: www.capricivic.com Dirección: (¿se aparca fácil?) vic Horario: de 11h a 23h SERVICIO Fecha de la experiencia: ahir Tarifa contratada: mitja hora Otras tarifas ofertadas: varies Duración real del servicio: mitja hora Besos/morreos? Si Francés/garganta profunda? (sin/con protección) francés sense correcte, es lo que mes va fer Cunilingus? fet Sexo anal?no fet Deja acabar en su boca/cara? No les gusta Experiencia normal amb una noia guapa i simpàtica, és una bona mamadora tot i que no li agrada que acabin a la boca, Valoración de la implicación: 8 Valoración final: (lo mejor/lo peor): 7 |
Responder |
4 foreros han agradecido a FRED66 por este mensaje:
|
Responder Publicar experiencia |
Etiquetas |
Latina Pecho natural Sí morreos Francés sin Cunnilingus Fin de semana Satisfecho |
(0 foreros y 1 invitados) | |
|