|
|||
|
Responder |
Visitas a este tema: 499
|
Añadir a Favoritos | Suscribirme |
21/06/2023, 10:21 | #1 |
|
Els millors comptes de Twitter… no sexuals…
Obro tema … tinc massa temps lliure al curro … i m’he aficionat al Twitter … si ja se que Twitter , te mala fama, molts embolics i gent sense criteri , pero tambe pot ser una xarxa FANTASTICA si saps trobar gent interesant … aquí deixo alguns twiters TOP per categoría que jo crec que val la pena seguir :
COMUNICACIÓ NO VERBAL : Patrycia Centeno : @PoliticayModa. Es molt top, analitza l’actualitat política mitjançant fotos i la comunicación no verbal dels politics. CINE : César Bardés : @CsarBard : Cada dia publica un fil amb una anécdota relacionada amb rodatges i actors, interesant per coneixer el mon per dins. ARQUITECTURA : Pedro Torrijos : @Pedro_Torrijos : Els dijous publica #LaBrasaTorrijos un fil amb una anécdota relacionada amb edificis iconics o desconeguts. ANALISIS de FUTBOL : Albert Blaya Sensat : @Blayasensat. Creador de #LaLupa , analitza els partits del Barça i reconec que ara miro el futbol d’una altre manera, t’explica el que passa i perque, els fils tenen un analisi brutal … es molt interesant, també analitza algun futbolista o d’altres partits, per mi imprescindible si t’agrada el futbol i ets culer. HUMOR : wallapop capturas : @Wikiwallapop. Sencillament espectacular, amb aquest m’he partit la caixa, l’unic que no puc posar al curro perque em delata … es senzill, posen captures de comentaris de la gent del wallapop … la peña esta fatal ... Els coneixieu ? I vosaltres, Segiu algú recomanable ? A veure si feu creixer la llista !!! Última edición por Dr. Loomis; 21/06/2023 a las 14:16. Razón: Imagen |
Citar |
8 foreros han dado SmilePoints a MisterY por este mensaje
|
Abatuf (21/06/2023), Baja_158386 (22/06/2023), DJ Luí (23/06/2023), El Observador (21/06/2023), Electricus (21/06/2023), Lacroix (27/06/2023), Lextor (21/06/2023), Violeta C (21/06/2023) |
21/06/2023, 11:44 | #3 | |
Forero Bloqueado
|
Yo tengo Twitter pero no lo uso
|
|
Citar |
Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad |
21/06/2023, 17:14 | #4 | |
|
Jo en tinc però no publico … només faig el tafaner !
bump Cita:
Mira’t també nosepodiasaber … es molt bo !! |
|
Citar |
3 foreros han dado SmilePoints a MisterY por este mensaje
|