|
|||
|
Responder Publicar experiencia |
Visitas a este tema: 2.443
|
Añadir a Favoritos | Suscribirme |
13/03/2024, 14:06 | #1 |
|
Cristina - Brasileña - Roses - 602674832
CHICA
Nombre "artístico": Cristina/Cris... Nacionalidad: (u origen probable) Brasil Edad: (aparente y/o anunciada) Uns quants més dels que diu almenys al meu parer. Madureta Fotos falsas o retocadas?: Les de l'anunci on la vaig veure, reals Descripción de Cara: Maca de cara, agradable. Pel carrer m'hi fixaria Descripción de Cuerpo: Tal i com surt a les fotos. Una delícia, almenys per mi. Cos ben cuidat Descripción de Carácter: Alegre, simpàtica, agradable, fa que et sentís a gust Vestimenta: Tangueta, no recordo el color Fumadora: No ho vaig notar CONTACTO Teléfono: (whatsapp?) 602674832 Web/Anuncio: Dirección: Roses, platja (Urbanització) Horario: Pregunteu-li LUGAR DE ENCUENTRO Ambientación/decoración: Estudi de costa, típic lloguer d'estiu. Res a destacar Aire Acondicionado/Calefacción:Ni idea, s'ho estava bé Valoración:7 SERVICIO Fecha de la experiencia: Finals de febrer Tarifa contratada: (€) 1h/100euros Otras tarifas ofertadas:No Duración real del servicio: No recordo que mirés l'hora. Un xic més de l'hora entre arribar i sortir. Besos/morreos Si, no es talla Felación (con/sin protección): Amb, a petició meva. Cunnilingus:Seeeeeee Relato del encuentro: Lo típic... Estic a casa mirant el Loquo i veig el seu anunci. Trucada, una estona parlant de serveis, preus... Molt amable i riallera (picarona). Quedem a una hora i em dona l'adreça. L'aviso quan soc a la porta i al moment ja m'obre. Pujo i ja m'està esperant amb un somriure i quasi com Déu la va portar al món. Amb una tangueta i prou. Petons de rigor i cap a l'habitació. Xerrem un xic del que vull i del que m'agrada, mentre prenem una cervesa. Ella també em diu el què li agrada, per sorpresa meva. Així que cap a la dutxa, quan hem acabat la cervesa. La Cris sap el què es fa i com ho fa. No sembla que faci comèdia, disfruta... S'implica amb el què fa i et fa sentir a gust. Sap el què m'agrada (ho hem parlat) i ho disfruto. En cap moment et sents malament. Petons, morrejades i abraçades per iniciar la càlida trobada, em desfà de la tovallola i ella es treu la tangueta. Francès més que correcte, tot cap a dins, la perdo de vista!!! Passem a un 69 molt gratificant, el disfruta mostrant-me el cony ben humit. Una estona així i passem al següent capítol. Canvi la funda i cap dins. Missioner entre morrejades i acabo pel darrere agafat a les seves natges més content que un nen petit amb un xupa xups!!! He disfrutat molt, ha sabut com fer-ho i jo he intentat el mateix, no sé si ho hauré aconseguit. Ella m'ha semblat que disfrutava, que li agrada. Ens quedem una estona estirats al llit, mig abraçats i xerrant. Em convida a una segona cervesa, xerrem i quan ens hem begut la cervesa, passada ràpida per la dutxa. Em vesteixo i ja toca marxar. Pels que la vulgueu visitar, em va comentar que no està fixe enlloc, que va canviant de lloc. Segons com li va s'hi està més o menys temps. Valoración de la experiencia: Molt bona. La Cristina és molt agradable, riallera i implicada. Valoración final: (lo mejor/lo peor): El millor que no puc dir res dolent de la trobada. Corto Maltés marxarà perquè en un món on tot és electrònic, on tot està calculat i industrialitzat, no hi ha lloc per a un tipus com ell.
Última edición por Organizadores del Foro; 13/03/2024 a las 18:22. |
Responder |
5 foreros han agradecido a El Maltés por este mensaje:
|
Alejoaventurero (16/03/2024),
Baja_162743 (13/03/2024),
Bern (15/03/2024),
el gromenauer (14/03/2024),
Tranquilet (13/03/2024) |
Responder Publicar experiencia |
Etiquetas |
Latina Sí morreos Francés con Penetración Cunnilingus Tarifa media Satisfecho |