Aviso sobre el contenido
Foro SexoMercadoBCN
    Búsqueda por Etiquetas
  
homex > Info > Masajistas eróticas
Clara Catalana - Hospital Clínic - Masajista catalana phonex whatsappx
Colabora en un libro sobre los clientes
Grupo Haima
Responder Publicar experiencia
 
Visitas a este tema:   3.787
Añadir a FavoritosAñadir a Favoritos No estás suscrito a este tema Suscribirme
...mostrar ficha
__attach
nombre(s):
Clara Catalana
teléfono(s):
666563143
origen/acento:
Catalana
rasgos físicos:
sin información
prácticas relatadas:
Lingam Masaje
tarifas:
sin información
lugar de encuentro:
dirección:
zona Hospital Clínic Barcelona
experiencias:
1
valoración media:
Antiguo 28/07/2024, 22:35   #1
Lagartijo69
avatar_
Fecha Registro: oct 2020
Mensajes último año: 162
SmilePoints último año: 752
Reputación último año: 319
Expes publicadas: 136
Colaboración: 1
ExperienciaExperiencia con Fotos DisponiblesExperiencia de Chica InéditaExperiencia No Premiada Clara Catalana - Rosselló 18X (Aribau) - BCN - 666563143

CHICA
Nombre "artístico": Clara Catalana
Nacionalidad: Doncs això mateix!
Edad: Anuncia 29.
Fotos falsas o retocadas?: És tal i com surt en aquestes fotos.
Descripción de Cara: Guapa, amb una cara molt simpàtica i ben morbosa al final. Té uns llavis que ve molt de gust besar encara que et quedes amb les ganes perquè això no entra, mala sort!
Descripción de Cuerpo: Entre 1,60 i 1,65 aprox. Cintura estreta, un culet molt bonic i pit operat també molt bonic.
Descripción de Carácter: Cordial, amable, procura que estiguis a gust i t´ho va preguntant durant el massatge.
Vestimenta: Descalça, bata negra transparent i tanga que no s´ha tret en cap moment.
Fumadora: No ho sé.

CONTACTO
Teléfono: 666563143
Web/Anuncio: https://www.sexomercadobcn.com/clara-catalana-rossello-18x-aribau-barcelona-666563143-blog-t484543.html
Dirección: Rosselló 18x/Aribau
Horario: Tots els dies de 11h a 19h.

LUGAR DE ENCUENTRO
Ambientación/decoración: Pis molt conegut per mi encara que és la primera vegada que vaig a fer només massatge + lingam. Hem estat a l´habitació del fons. Tatami i mirall gran i rectangular a la capçalera. Ja no està la barra de pool dance ni el divan tàntric. Bany fora de l´habitació, diría que reformat no fa gaire temps.
Aire Acondicionado/Calefacción: AA a tope, molt bé.
Valoración: 8-9

SERVICIO
Fecha de la experiencia: Abans d´ahir al migdia.
Servicio y tarifa contratada: 80€/1h massatge body body amb final lingam.
Otras tarifas/servicios ofertados: Moltes i variades així que millor mirar el seu blog.
Duración real del servicio: Pocs minuts més de l´hora contant dutxes.
Masaje en camilla/tatami: Tatami
Masajista vestida/desnuda: Només amb tanga.
Masaje interactivo: Poc he pogut tocar però sí risa

Relato del encuentro:
Com estem a finals de mes i la butxaca ja grinyola, buscava alguna cosa no gaire passada de preu; a més feia temps que no em feien un “només massatge + final” així que el dia abans em poso a buscar, trobo a Clara Catalana, m´agrada tant el que veig com el preu i a més conec molt bé aquest pis. WhatsApp, contesta aviat i quedem per divendres al migdia.
Puntualment em diu que ja puc pujar. Darrera la porta m´espera una noia ben maca i pràcticament nuavibrateDos petons, passem a l´habitació, parlem una mica, pago, dutxa i directe al tatami. No entenc de moltíssimes coses però sí entenc de massatges i Clara ho fa realment bé; comença amb un massatge fort i profund que es va tornant cada vegada més sensual utilitzant tot el seu cos mentre vaig notant els seus pits per l´esquenaellabotandofins que arriben les paraules màguiques: -Dona´t la volta! Molt obedient ho faig ben ràpid. En aquesta part puc acariciar-li suaument els pits i les cames. Comença la part del lingam que és lenta, sense presses i amb mirades ben morboses fins que no puc més i acabo.

Valoración de la experiencia:
Molt bona. Va ser el que esperava. A veure, la meva mare no va tenir fills tontos i m´hagués agradat molt més però al seu blog Clara deixa molt clar el que ofereix així que jo ja estava avisat de fins on podia arribar.

Valoración final: Lo mejor: Clara és una dona molt maca, agradable i fa un molt bon massatge.

Lo peor: S´havien acabat les ampolles d´aigua! Molt malament!

Haz clic en la foto para verla a tamaño completoHaz clic en la foto para verla a tamaño completoHaz clic en la foto para verla a tamaño completoHaz clic en la foto para verla a tamaño completo

Haz clic en la foto para verla a tamaño completo
Etiquetas Info (unsaved)
Guardar Cancelar

Última edición por Lagartijo69; 28/07/2024 a las 23:12. Movido por Organizadores del Foro; 29/07/2024 at 11:08 desde Clara Catalana - Rosselló 18X (Aribau) - BCN - 666563143
Aviso a Organizadores   Responder
14 foreros han agradecido a Lagartijo69 por este mensaje:
Això no toca!! (29/07/2024), Alfonso X (29/07/2024), Baja_174341 (28/07/2024), Davidson (29/07/2024), dracblaucat (30/07/2024), Drakeman (29/07/2024), gaper09 (29/07/2024), HAL 9000 (29/07/2024), Lacroix (30/07/2024), Lextor (29/07/2024), Moriwaki (29/07/2024), piltrafilla (29/07/2024), Siroco (29/07/2024), TheInvisibleMan (06/08/2024)
Responder Publicar experiencia
Bella
Laia Forner

tag Etiquetas
Catalana Lingam Masaje Tatami Satisfecho zona Hospital Clínic

(0 foreros y 1 invitados)
 


vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - La zona horaria es 'Europe/Madrid'. Ahora son las 04:26.
Página generada en 0,177 segundos con 51 consultas.
WhatsApp