28/05/2012, 02:15 | #3 |
|
Una cosa es clara, ara les fotos de les noies del Eiximenis que surten al Gironaerotica són reals i vertaderes. Qui hi hagi estat pot comprobar que el fons de les mateixes es el de la casa (les habitacions yi les parets de color crema).
També que, com be esmenta en Llepafigues si truques al telefon i parles amb la Sussana élla t'informarà tot el que pogui de les noies que hi ha, com són i com treballen almenys de les que ha tingut referencies de clients que li han parlat. Es força sincera i no sol anar a vendre't la moto només. Sempre et demana que quan hi hagis anat, després li comentis que tal t'ha anat per tenir més referencies sobre les noies... Jo estic amb en Zombie que si ens podrien fer una tarifa especial per participar al foro. Home, seria una bona contrapartida ja que aquí els hi donem vulguis que no una publicitat indirecta parlant de la casa i postejant xp's....seria bó per la casa (+publicitat i + clients) i bo per nosaltres. -El amor es la respuesta, pero mientras usted la espera, el sexo le plantea unas cuantas preguntas (Woody Allen)
-La buena cocina no viaja debe comerse donde nace (Mario Batali) |
Citar |
Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad |
26/07/2012, 15:37 | #5 | |
|
Xerrada amb la Susanna
Avui he estat parlant una estona amb la Susanna de Susanna Relax És la noia que habitualment contesta el telèfon i s'encarrega de gestionar el pis d'Eiximenis. Ella segueix les nostres expes al fil del Fòrum , però no està d'acord amb la imatge que tenim del pis. És cert que, precisament a partir dels comentaris, ha anat fent canvis, com ara la reforma del bany, millorar la neteja, posar una encarregada, el canvi de nom per Susanna Relax, la web, utilitzar més fotos reals ens els anuncis... Sobre això de les fotos, pels que heu estat al pis és fàcil distingir les reals perquè es reconeixen les habitacions. Està bé l'esforç de millora que, al menys jo, he notat I a vegades he sortit molt emprenyat del pis , però també hi he passat molt bones estones Últimament, amb la Gabriela brasilera, la Marta argentina, l'Alba i l'Olga catalanes... No hi ha gaires llocs a Girona on trobar noies catalanes. Però la Susanna també ha d'entendre que el Fòrum ens serveix als “paganos” per compartir experiències i saber on anem a deixar els calés. Al final els comentaris de tots han fet que millorés el servei Pel que fa a les noies, a vegades ja és una cosa més personal, i el que li agrada a un no agrada a un altre Però jo també m'he trobat que quan hi ha alguna noia que no li funciona, la Susanna també avisa. És clar que per això algú li ha hagut de dir abans. Sovint ella mateixa demana que li fem algun comentari de com ha anat. I n'hi ha prou amb una petita trucada o SMS dient “molt bé” o “no fa allò que estava anunciat”, o el que sigui... Ho dic perquè m'ha explicat que té una espina clavada per la meva expe amb la Núria Catalana Susanna Relax - Girona - 680505352 , que diu que no pot ser que m'anés malament perquè en té molt bones referències d'ella i tothom n'està molt content. Potser no vaig enganxar un bon dia... Ja li he dit que ella ha d'obrir usuari professional i participar més activament , que no ens mengem a ningú! I si quan truquem ens presentem com a usuaris de SMB segur que ens tracten encara més bé! Ara, hem de ser usuaris “actius”, eh? Que aquí n'hi ha molt que busca informació però després no troba mai temps per explicar com ha anat . Si fa mandra emplenar una plantilla d'expe, al menys un comentari. A tots ens agrada tenir informació! Petons a la Susanna i Salut a tots! Bump: Cita:
Última edición por Llepafigues; 26/07/2012 a las 15:48. Movido por Lextor; 30/07/2014 at 02:59 desde Susanna Relax - Eiximenis, 20 - Girona - 680505352 |
|
Citar |
27/07/2013, 13:54 | #6 | |
|
Cita:
Vida sólo hay una, disfrutala!
|
|
Citar |
18/09/2013, 11:45 | #7 |
|
Si buscas en www.gironaerotica.com vas a encontrar a una tal Elena en la casa Anastasia Vip que, si no me equivoco, es Sonia
|
Citar |
18/09/2013, 12:52 | #8 | |
Forero Bloqueado
|
Gracias escaquejat, pero creo que no son la misma.
A Elena también la llaman a Angela y también estuvo en Susanna Relax: Angela - Rusa - SusanaRelax - Girona Aparte, en la web de gironaerotica.com sí que sale Elena como disponible en anastasia pero en http://www.anastasiamasaje.es/VIP/chicas.html tampoco sale. Supongo que tampoco lo tendrán al día... De todas maneras, aunque Elena tiene un cuerpazo y es rubia natural, he leído la expe del compañero forero y parece que se implica poco, y va para terminar rápido... y así no mola. ================================================================================ = ACLARACION: Con el tema de la llamada ha habido un malentendido y un problema de cobertura ha interrumpido la comunicación. Al respecto de los anuncios, sigo diciendo que debería hacerse algo para que estén constantemente actualizados y no generen involuntarias falsas expectativas. Última edición por rumrum; 18/09/2013 a las 18:01. Movido por Lextor; 30/07/2014 at 02:59 desde Susanna Relax - Eiximenis, 20 - Girona - 680505352 |
|
Citar |
19/11/2013, 19:19 | #9 |
|
Mart venezolana
Hola susana Vull pregunta qu si marta venezolana tornara?? i quan? |
Citar |
Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad |
11/07/2014, 17:46 | #10 |
|
Elsa-sayenm
Bona tarda, algú hi haa estat ultimament? sabeu si encara correr x allà l'Elsa? aquesta noita d'origen asiàtic. Moltes gràcies! Última edición por Lextor; 30/07/2014 a las 02:47. Movido por Lextor; 30/07/2014 at 02:59 desde Susanna Relax - Eiximenis, 20 - Girona - 680505352 |
Citar |