04/07/2011, 17:54 | #1 |
|
Charlas sobre Lis - Girona - 671102915
Pues por el precio y las fotos me parece una chica recomendable...
Volia preguntar-vos, sobretot a Silose45, si heu repetit amb ella. I si finalment has pogut provar el grec... i què tal? es que 30 euros mitja horeta a un pis ho trobo molt i molt bé de preu, i si permet directament el grec doncs... gràcies! |
Citar |
19/08/2011, 14:03 | #2 | |
|
Doncs la veritat és que no he tornat a hanar-hi, he pasat uns messos pensant en retirarme, però encara no estic preparat, avui ja m'estic posant tendre i estic buscant un culet, poder la vaig a veure.
Cita:
|
|
Citar |
23/08/2011, 02:15 | #3 |
|
Mmm, vaja... doncs seguiré estant atent a les vostres experiencies amb aquesta noieta. Celrà em queda un pel lluny, pero em tira força....
Si repetiu digueu que tal!!! Merci Bump: Mmm, vaja... doncs seguiré estant atent a les vostres experiencies amb aquesta noieta. Celrà em queda un pel lluny, pero em tira força.... Si repetiu digueu que tal!!! Ah! l'he buscada més per mundoanuncio i veig que es continua anunciant, tot i que algun dels anuncis diu Girona zona quimics.... i ha posat una nova foto: |
Citar |
Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad |
24/08/2011, 08:41 | #4 |
|
Lis en Girona
Es cierto Sanseputeril, no busqueis esta chica en Celrà. Lleva ya un tiempo anunciandose en Girona por la zona de los Químicos y parece ser que se encuentra ella sola en el piso. Conserva el mismo número de movil de Celrà. http://www.nuevoloquo.com/chica/girona/rubia-de-26-anos-apartir-de-30-euros/36913/1 Última edición por undoscolor; 24/08/2011 a las 08:43. Movido por Lextor; 31/12/2015 at 13:43 desde Lis - Rusa - C/ Joan Alsina - Girona - 671102915 |
Citar |
18/04/2012, 14:58 | #8 |
|
Hola a tothom! sóc nou en el foro i en aquest món.. encara mai he contractat els serveis de cap senyoreta. Pero llegint i llegint he decidit registrar-me i ahir mateix vaig trucar a la Lis. Te una veu superdolça, i no tardaré en anar-hi un dia d'aquests. Tot i q es la primera vegada i estic bastant nerviós.. però al veure les seves fotos se m'ha posat aquesta noia al cap. Te un cos força bonic i de cara no sé què tal és pq evidentment no es veu.
Doncs el q us dic, tinc moltes ganes d'anar-hi però no trobo el moment x anar ja q estic molt nerviós. Quan em decideixi, us explicaré la expe. A veure si algú comenta q fa dies q no comenteu res de la Lis. Crec q es una noia q pel q es veu a la foto i el preu està molt bé! ara falta q el dia q hi vagi realment també tinguem feeling. adeusiauuuuuuuu |
Citar |
23/07/2012, 21:14 | #9 |
|
Bon dia!
Algu sabria dir si aquesta noia segueix a girona i amb els mateixos preus?? Vull provar per aquest mon per primer cop i sembla bona opció |
Citar |
Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad |