26/11/2014, 10:49 | #1 |
|
Catalanades gracioses!!!!!!
Com que no n'he vist cap de semblant, obro aquest fil relacionat amb el català. Més de caràcter graciós que altra cosa. Ja poden ser frases fetes, "frases bastorras i piropos", imatges, vídeos graciosos (per exemple ara em vénen el cap els de Polònia, acudits de l'Eugenio, antics monòlegs de Buenafuente, etc.).
Tot i que hi ha molta gent que parla en català per aquí, perquè tothom ens entengui o almenys jo, parlem en castella, i a més d'aquests temes més graciosos no n'hi ha masses per aquí, sinó que la majoria són en castellà. I en català també n'hi ha i és una pena que no se'n vegin masses. I si voleu posar tradicions o altres coses relacionades amb el Catalunya, tot i que no siguin d'humor també seran benvingudes Aquí un tastet. Un monòleg d'en Buenafuente de ja fa uns anyets -Bart: Dios es el más poderoso
-Homer: Sí, es mi personaje de ficción favorito |
Citar |
7 foreros han dado SmilePoints a Bart por este mensaje
|
baja22512 (26/11/2014), Baja_223w (26/11/2014), Baliga-balaga (26/11/2014), Calamar (26/11/2014), Marmesor (01/12/2014), Mismamente (26/11/2014), Stylxxx (26/11/2014) |
26/11/2014, 20:30 | #2 |
|
A part de que és difícil que tingui èxit el fil, he estat mirant i humor en català tampoc n'hi ha massa Recursos fàcils són els gags del Polònia o del Crakòvia. Bueno unes coses més
Aquí un "piropo" realment català. Per cert qie "piropo" en català correcte he vist que es diu floreta. "això si que és un tall de carn, i no el que posa la meva mare a l'escudella" Un acudit de l'Eugenio. N'he buscat si en tenia en català però no n'he trobat. És igual, amb el seu accent característic i algunes paraules ja n'hi ha prou I aquí un gag de Núñez del Crakòvia -Bart: Dios es el más poderoso
Citar |
3 foreros han dado SmilePoints a Bart por este mensaje
|
26/11/2014, 20:58 | #3 |
|
A mi sempre m'ha fet gracia la frase en català "Si mai necessites res, truca'm". Ara traduim-la al castellà de forma literal:
"Si nunca necesitas nada, llámame". Genial!!! Última edición por Rigby; 26/11/2014 a las 21:30. |
Citar |
3 foreros han dado SmilePoints a Rigby por este mensaje
|
Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad |
28/11/2014, 01:18 | #4 |
|
Un altre gag del Crakovia. Aquest per mi és boníssim
-Bart: Dios es el más poderoso
Citar |
2 foreros han dado SmilePoints a Bart por este mensaje
|