25/08/2017, 20:15 | #1 |
|
Carla - Europa del Este - Ele Tantra - BCN - 611212167
MASAJISTA Carla
Nombre "artístico": Nacionalidad: Europa Edad: entre 20 i 22 anys Fotos falsas o retocadas?: reals Descripción de Cara: molt guapa Descripción de Cuerpo: fibrat, esbelta molt sensual Descripción de Carácter: alegre Vestimenta:a pèl Fumadora: no CONTACTOWeb Ele Tantra Teléfono: 930072768 Web/Anuncio:Sexomercado i www.eletantra.com Dirección: Via Augusta Horario: 10h a 22h. LUGAR DE ENCUENTRO Ambientación/decoración:molt correcte, rebador sala amb sofà molt correcte Camilla: no tatami Aire Acondicionado:si SERVICIO Fecha de la experiencia:setmana passada Complemento: (manual/francés) manual Tarifa contratada (en €): 100€ Contacto Total 1 hora oferta de la web www.eletantra.com Otras tarifas ofertadas:varies segons web i sexomercado Duración real del servicio: 1,15h incloent dutxes. Besos/morreos? no, llàstima. Técnica del masaje: molt sensual, gran body-body. Chica recomendable?: (repetirias?) segurissim Resumen experiencia: Darrerament he vist algunes noves adquisicions a les massatgistes d'aquest centre i vaig trucar per poder provar. Al menys feia un parell d'anys que no hi havia anat, els darrers cops no varen estar al nivell. vaig quedar per telèfon a les 17.30, vaig arribar en punt, vaig pujar i em va atendre una noia amable que em va cobrar i en poc temps va passar la Carla. L'habitació on vaig estar és interior davant del lavabo, recordo que hi ha una altra més gran amb dutxa interior que està molt bé. segurament estaria ocupada. La Carla em va semblar perfecte, com sempre picar per dutxa, tornar a entrar, etc. Ja a l'habitació, els dos de pèl a pèl, ella va començar amb una massatge d'esquena molt suau intercalat amb body-body molt intens fent notar el seu entrecuix i els seus pits. Com sempre la part de massatge d'esquena es fa molt llarg, però ajuda a una relaxació molt alta. Quan sona allò esperat, massatge també suau amb un body-body fantastic amb contacte total, fins al final Després una mica de caricies i cap a la dutxa Valoración final: Experiència de 10, esperant tornar a anar i probar alguna altra promo. El millor Carla, el pitjor res, potser l'habitació petita, un altra dia em tocara la gran. Última edición por pulpoman; 26/08/2017 a las 17:05. |
Responder |
10 foreros han agradecido a Baja_24487 por este mensaje:
|
Aleister Crowley (28/08/2017), Bern (25/08/2017), Casanova (25/08/2017), Dorian Ström (26/08/2017), Dr. Loomis (25/08/2017), misterpat75 (25/08/2017), pulpoman (26/08/2017), sanabres (25/08/2017), The Guardian (25/08/2017), Yakumo (26/08/2017) |
29/08/2017, 20:18 | #3 |
|
hola
Potser no és ella la de les fotos com sembla evident. Però, a mi m'ha semblat que era ella. Cos, faccions, evidentment la cara no es veu. |
Responder |
Un forero ha dado un SmilePoint a Baja_24487 por este mensaje
|
pulpoman (29/08/2017) |
Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad |
Responder Publicar experiencia |
Etiquetas |
Eslava Delgada No morreos Masaje Satisfecho |
(0 foreros y 1 invitados) | |
|