|
|||
|
Responder Publicar experiencia |
Visitas a este tema: 1.876
|
Añadir a Favoritos | Suscribirme |
13/05/2017, 16:34 | #1 |
|
Ainhoa - Catalana - Fiveller 116 - Sabadell
CHICA
Nombre "artístico": Ainhoa. Nacionalidad (u origen probable): Catalana, castellanoparlant. Edad (aparente y/o anunciada): Anuncia 19, en té 21. Fotos falsas o retocadas?: Diria que totes reals, excepte la del bikini. Descripción de Cara: 7,0: Cara allargada, de cutis fí i clar. Bastant bufona. Ulls grans foscos amb ulleres de pasta. Nas moderat i boca sensual amb bons llavis vermells. Llarga cabellera rossa. Descripción de Cuerpo: 7,0: Estatura mitjana, uns 160 centímetres. Constitució prima amb unes espatlles doníboles, citura petita, una mica de panxa i un bon cul. Natjets toves i molt desitjables. Pell molt clara i suau al tacte... excepte les cames que estaven amb certa falta de manteniment. Cony expert i anus immaculat. Descripción de Carácter: 5,0: Reservada, callada, freda, esquiva, distant, contemplativa, desganada i de tracte aspre. Vestimenta: 7,0: Body negre bastant obert per l'esquena i els costats. Sabates de taló baix. Fumadora: No ho sé. CONTACTO Teléfono: 600240486. Web/Anuncio: http://www.pasion.com/contactos-mujeres-en-barcelona/ainhoa-sabadell.htm Dirección: Fiveller 116, Sabadell. Horario: 24h. LUGAR DE ENCUENTRO Ambientación/decoración: Casa anglesa del barri de gràcia de Sabadell, decoració senzilla i digne. Al pis inferior una saleta de recepció amb camara de CCTV. Al pis superior tres dormitoris i un bany. Aquest està parcialment reformat amb uns acabats bastant xulos. Splits amb bomba de calor a totes les cambres. Valoración: 7,5. Està prou bé, però falten unes sabatilles d'un sol ús. A lo Venus o Afroditas. SERVICIO Fecha de la experiencia: 10/05/2017. Tarifa contratada (en €): 100E 60 minuts. Otras tarifas ofertadas: 60E 30 minuts. Duración real del servicio: 55 minuts. Besos/morreos?: No. Francés (sin/con protección)/garganta profunda?: Sense plàstic, fet de mala gana i poca gràcia. Moderada GP. Cunnilingus?: No li he preguntat, tampoc m'ha vingut de gust fer-ho. Sexo anal?: No. Deja acabar en su boca/cara?: No i No. Relato del encuentro: Vaig veure les seves fotografies i vaig passar per la casa a que em fessin el passeig les nenes disponibles. En passen unes 6. Tres atractives, dos passables i una gens del meu grat. Trio l'Ainhoa, que era la que tenia en ment per els anuncis. Crec que hauria d'haver triat a na Mireia. Un cop enllitats, em fà alguna cobra evitant el contacte directe entre els nostres llavis i ens estirem. Uns quants petons per part meva i ella uns minuts després em comença a masturbar. La animo i es decideix a xarrupar-me molt suaument la polla. Però tot i poder gaudir del seu cos i m'agrejarla a mans plenes, li demano que me la xucli de quatre grapes desde el devant, per facilitar-li la GP. Veig que en aquesta postura, les coses no milloren. Sento molt el contacte dels seus incisius al gland. Protesto, però la cosa no millora. La faig possar a quatre i la cardo així durant una bona estona. El cert es que desprès de corretgir la postura dels seus genolls, tot millora molt i puc fer una bona follada a quatre. Té un bon troç de cul i penetrar-la amb profunditat és molt gustós. Llàstima que ella semblava un moble per el seu entusiasme. Segur que hi han 'lumidolls' més participatives que ella. Pregunto per el final i al no poder finalitzar en facial, m'hi escorro a quatre grapes amb bastanta mediocritat. Faltaven 15 minuts i veig que es vesteix i jo li comento que queda bastanta estona... Ella no diu res i simplement seu a la bora del llit. Parlo una mica amb ella i sembla una bona noia. Però no fà per aquest ofici. Gens recomanable. Valoración de la implicación: 4,0: No li agrada gens el que fà (al menys amb mi), i és nota molt. Molt poc implicada. Valoración final (lo mejor/lo peor): 5,5: És una experiència suficientment satisfactòria, però no repetiria i no la recomanaria a ningú. Està bona i prou. Lo millor és el seu cul de bon tamany en un cos petit i uns pits molt desitjables. Lo pitjor és la seva falta d'implicació. Última edición por Lextor; 12/08/2021 a las 18:40. Movido por Lextor; 12/08/2021 at 18:39 desde El Palacete de Sabadell - Fiveller 116 - Sabadell - 633771011 / 651786830 |
Responder |
10 foreros han agradecido a Tornasol por este mensaje:
|
culo.inquieto (15/05/2017),
Dr. Loomis (13/05/2017),
Petrov (13/05/2017),
sanabres (14/05/2017),
Simon (14/05/2017),
Stylxxx (14/05/2017),
talisman69 (14/05/2017),
The Guardian (13/05/2017),
TuPlacer (14/05/2017),
velcro (15/05/2017) |
13/05/2017, 21:46 | #2 |
|
Fotos dels anuncis d'Ainhoa:
La literatura y el sexo no tienen por qué estar divorciados Movido por Lextor; 12/08/2021 at 18:39 desde El Palacete de Sabadell - Fiveller 116 - Sabadell - 633771011 / 651786830 |
Responder |
6 foreros han dado SmilePoints a Dr. Loomis por este mensaje
|
Caballodetroya (16/05/2017), Petrov (13/05/2017), sanabres (14/05/2017), Simon (14/05/2017), talisman69 (14/05/2017), The Guardian (13/05/2017) |