|
|||
|
Responder Publicar experiencia |
Visitas a este tema: 1.510
|
Añadir a Favoritos | Suscribirme |
18/08/2022, 12:00 | #1 |
|
Aina - Catalana - Vic
CLIENT
Edat del client: Amb molta experiència a la universitat de la vida. Et vas donar a conèixer com a usuari de SMB?: No. NOIA Nom "artístic": Aina, segons el seu anunci actual. Quan hi vaig anar jo es presentava com a Inés. Nacionalitat: Catalana. Edat (aparent i/o anunciada): Anuncia 46 anys, i més o menys és l’edat que té. Fotos falses o retocades?: La foto que hi ha a l’anunci és falsa, i abans en penjava més que també ho eren. Descripció de Cara: Molt normal, amb cabells castanys ondulats. No m’hi hauria fixat de trobar-me-la pel carrer. Descripció de Cos: Prima, pits petits, cuixes primes, cul pla. Descripció de Caràcter: Distant, en moments xerraire i en altres callada i com si no hi fos. Va estar fent més cas a la televisió que a mi. Tinc la sospita que anava una mica col•locada i també que havia begut (ho explico en el relat). Vestimenta: Un vestit curt. Fumadora: Sí, vaig veure un cigarret apagat, i tot i no sentir olors sospito que hi havia més que tabac dins. CONTACTE Telèfon: 638053173. Web/Anunci: https://www.pasion.com/contactos/638053173.htm Adreça: S’acabava de traslladar a un pis en una població a tocar de Vic. Horari: Em va dir que treballa quan vol, pel que se l’ha de trucar i a veure si respon. LLOC DE LA TROBADA Ambientació/decoració: Es notava que acabava de canviar-se, hi havia caixes per tot arreu. A l’habitació, un matalàs de matrimoni a terra. Ho vaig trobar precari i per endreçar, però prou net. Valoració: 6, molt marge per millorar. Aparcament: Pràcticament a la porta. Aire condicionat/Calefacció: No m’hi vaig fixar. SERVEI Data de l'experiència: Juny del 2021 Tarifa contractada (en €): Diria que mitja hora per 60€ però no la recordo amb seguretat. Altres tarifes ofertes: No recordo si per 1 hora era per 100 o 120. Duració real del servei: El temps estipulat, per sort no va durar més. Petons/morrejos?: No, vaig buscar algun pico i me’l va donar de mala gana. Francès (amb/sense protecció)/gola profunda?: Sense i no gaire bo. Cunnilingus?: M’encanta però no em vaig atrevir. Sexe anal?: No ho sé, diria que no. Deixa acabar a la boca/cos?: No ho sé. Relat de la trobada: Un dia que era per la zona i que tenia temps vaig estar provant si podia quadrar cita amb alguna de les noies que tinc ullades a la ciutat i l’Aina / Inés va ser la primera amb la que vaig poder contactar. Per telèfon em va semblar correcta i vaig anar a l’adreça que em va dir. Quan la vaig veure i la vaig sentir parlar en directe, ja em vaig témer que la cosa no aniria com jo volia. La vaig notar distreta i dispersa, en alguns moments m’explicava coses i plans i en altres es centrava a mirar la televisió (Sálvame) i era com si jo no hi fos. Hi havia un cigarret apagat amb aspecte de porro i un gran got amb glaçons que em va semblar que feia olor d’alcohol i ella anava fent glopets. Després de netejar-me, em va fer estirar al matalàs a terra i em va començar a acariciar per fer-me trempar. Jo la vaig haver d’apropar per tocar-la una mica a ella. També va començar a fer fel•lació, però amb poca implicació i més d’una vegada es posava a mirar la televisió mentre me la tocava amb les mans. Tot i el panorama, vaig trempar i em va posar el preservatiu. La vaig posar a quatre grapes (almenys així tenia la televisió a l’esquena), es va posar lubricant i vaig començar a cardar. La implicació seva era nul•la. Es va estirar i jo vaig seguir en missioner mentre ella mirava la tele. Em vaig córrer perquè em vaig esforçar a fer-ho, no perquè ella ajudés. Em vaig rentar de nou i vaig marxar. Valoració de la implicació: 2. Com fer-ho amb una nina. Valoració final (el millor/el pitjor): El pitjor, com van anar totes les coses un cop vaig entrar per la porta. El millor, que s’aparca molt bé. Repetiries?: Ni em passa pel cap. |
Responder |
6 foreros han agradecido a Grand Chariot por este mensaje:
|
Chris Froome (18/08/2022),
felipe maxa (19/08/2022),
Lextor (18/08/2022),
Maguila (18/08/2022),
MiauuVNG (18/08/2022),
Tastet (20/08/2022) |