|
|||
|
Responder Publicar experiencia |
Visitas a este tema: 13.178
|
Añadir a Favoritos | Suscribirme |
11/02/2013, 13:54 | #1 | |
Forero Bloqueado
|
Luna - Latina - Platja d'Aro - 635874472
CHICA
Nombre "artístico": LUNA Nacionalidad: (u origen probable) sudamericana/latina Edad: (aparente y/o anunciada) 20 reals, es una teen morenita Fotos falsas o retocadas?: es real, ( tot i que nomes a les fotos enseya el cos) Valoración de Cara: molt bufona, maca , cabell curtet, morena de cabell i de pell Valoración de Cuerpo: baixeta, sense ser gorda amb corves maques tipica latina de cul ampla Valoración de Carácter: molt bona, complaent, atenta, i una mica timideta Vestimenta: vestit curtet , botes, umm es posa el que li demanis per rebret Fumadora: no se CONTACTO Teléfono: 635874472 Web/Anuncio: en poso varis de mil anuncios ( posant el telf pots anar trobant més) http://www.milanuncios.com/contactos-mujeres/particular-en-platja-d-aro-latina-20-a-o-81139527.htm http://www.milanuncios.com/contactos-mujeres/particular-en-platja-d-aro-latina-20-a-o-81138382.htm Dirección: (¿se aparca fácil?) si ...si es a l´hivern o al vespre-nit Horario: 24 h LUGAR DE ENCUENTRO Ambientación/decoración: habitació amb llit gran , acollidora, amb llum atenua lila,tot lo necessari pel follleteo umm tipic. Valoración: net, agradable , casa a un carrer que fa pujada ( aparcar per alla o a les proximitats del carrer ,la casa fot fred, sense mobles, nomes he vist el menjador sense res i tot seguit l´habitació i el bany ..un llit matrimoni una tauleta i tovalloles. SERVICIO Fecha de la experiencia: ahir 10/02/2013 Tarifa contratada: 40 euros 1/2h Otras tarifas ofertadas: preguntar abans ( te bons preus per la crisi) Duración real del servicio: 30 min . Besos/morreos? si pero jo no ho busco aixo Francés/garganta profunda? (sin/con protección) sense condo umm si fa un bon frances, ensalivat, amb ganes i es deixa portar i que li diguis com ho vols, (conclusio te molt per apendre , pero s´esmera) Cunilingus? umm si i es posa deseguida , mulla i es posa fogosa i calenta., Sexo anal? (pel qui li agradi) s´anuncia que fa "griego",parelles i lesbic Deja acabar en su boca/cara? umm si, on vulguis Relato del encuentro: truco despres de veure anuncis varis al "mil anuncios", veient que esta bona i te bona pinta ..decideixo ... despres de conversa interessant dient-me que te la edat de 20 anys que fa un bon frances, i que te uns bons preus ( pactem 30 minuts 40 euros) segons la descripció la casa es discreta i realment ho és, ( si vas de dia ja no ho se), s´aparca pels voltants facil (es pot aparcar anat direcció a la rotonda centre platja d´aro a l´avinguda que vens de santa cristina d´aro , també hi ha un pàrquing molt gran, a l´avinguda pel vespre o altres hores finalitza zona blava de pagament i a 2 minuts de la casa estas). m´obra la porta , sembla que NO hi ha ningú més alla.. Ella tota bufona amb cara simpàtica pell morena i cabell curtet s´ha posat un vestit i, unes mitges altes tacons i uns pintallavis vermell.. entrem a l´ habitació que te adecudada amb calefacció ( perque poca cosa hi ha més per veure) Em neteja i em diu de pagar despres,( ) genial li dic que es mig despulli i em faci un bon frances alla mateix.. al mig de l´ habitació to i el poc espai jo dret i ella de genolls treient cul i posant-se com una gateta . miauu.. seguim ara jo estirat al llit mentre es posa de costat i vaig tocant-la el entre-cuix mentre ella me la llepa posada a 4 potes veig el cul , caderes amples i un "xuxet" maco i i que mulla aviat, respira a fons mentre la toc, li fico els ditets, respira mes a fons, suspira, es posa mig vermella, llepa em mes ganes i es posa como una moto, li comento i ella em mira em pose de estar molt cachonda,... ...miran-la com ho fa em corro ,.. genial perque es deixa que et corris als pits o la boca. tot seguit em dona tovalloleta (perque li dic que ja em netejaré a casa meva o em dutxaré) pago els 40 € " leuros" i marxo d´alla amb la mateixa discreció com he entrat. Valoración de la implicación: ella es complaent , intenta i aconsegueix fer-ho be. (li cal una mica més d´ experiència ,) pero la carona i bufona que és ...es tot un plaer. Valoración final: (lo mejor/lo peor) lo millor que te bons preus ( si pactes abans) i que fa de tot. i si a sobre vas per la costa brava la tens a tiro les 24h una caseta discreta fotos: Última edición por Abril SMB; 11/02/2013 a las 16:34. |
|
Responder |
12/02/2013, 15:31 | #2 |
|
Precios
Me ha dicho que son 80 €/hora y 50 €/media hora. La tarifa de 40 € es sin penetración. |
Responder |
Un forero ha dado un SmilePoint a Neemo por este mensaje
|
Caballero Oscuro (13/02/2013) |
12/02/2013, 17:32 | #3 |
|
Preus
Segons m'ha comentat son 40 €- 20 min, 50 € - 30 min i 80 € - 1 hora |
Responder |
Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad |
20/02/2013, 15:50 | #4 |
|
Mensajes de este usuario en este tema: 4
Bones, no tinc gaire temps per posar expes, però nomñés dir que me la vaig calçar el cap de setmana i em va fer un francés de pel·licula, fins el final i mira que tot sigui dit de llarga ho és un bon tros. Em va cobrar 40 per un complet de 20 minuts. És una nena gordeta però tot i que no és el meu tipùs, no m¡agraden jovenetes, to el contrari, és molt complaent.
Si alguien organiza un par de dias de turismo sexual me apunto.
|
Responder |
12/05/2013, 11:01 | #6 | ||
Forero Bloqueado
|
Luna platja d aro
Cita:
Ah! Luna ara tembe te aquest telf.= 603172065 Última edición por klentito; 12/05/2013 a las 11:05. |
||
Responder |
13/05/2013, 17:00 | #7 | |
|
Jo vaig anar aquest divendres i res, només hi ha una noia, una 4x4, és un tonelete, li vaig preguntar per la resta de noies, no m'enrecordava del nom de l'alte noia i em va dir que no hi havia ningú més. Li vaig dir que llavors m'havia equivocat i que marxava. Va posar morros i cap problema, però aquella nena no hi és, o poder aquesta se l'ha menjat.Cita:
|
|
Responder |
Otras fotos de este hilo | |
Organizadores del Foro
|
Otras fotos de este hilo
Ver todas
|
16/05/2013, 21:55 | #8 |
|
Ara un mes mas o menos que intente visitarla .
Después de la segunda llamada y delante de una casa sin timbre al exterior , la llamo por 3ª vez si si si ya estoy en camino, me retrasado ?. Le comento que estoy delante de casa y que cuando llegue me haga una perdida para no hacer de estatua en la calle y me comenta que no tiene saldo ? Mientras estoy llamando me sale un tiarron con cara de portero de discoteca de 1.80 de la casa pegada a la suya que al cabo de unos minutos volvió este acompañado y en paso ligero con una chica . ( La suya si no recuerdo mal hace esquina. ) Mi tercer sentido me dio mala espina y espere un poco mas antes de llamarla para anular la cita por el retraso ….. Esperando acontecimientos y controlando des de la distancia la entrada de la calle recibo un SMS diciendo que ya había llegado,la llamo y le comento lo sucedido en que ella me comenta que la casa de al lado hace poco que han abierto y que hay varias chicas trabajando y que no tiene nada que ver con la suya que esta pegada. Con educación por las contradicciones y la escusa de que no tenia saldo para hacerme una perdida pero si para mandarme un SMS le dije claramente que lo dejaba correr. ;1002;
|
Responder |
18/05/2013, 09:17 | #9 | ||
Forero Bloqueado
|
luna- platja d aro
Cita:
|
||
Responder |
Perfiles Destacados de Chicas - Publicidad |
20/05/2013, 13:03 | #10 |
|
Hola, esta semana volví a darme una vuelta y había una mujer bastante buena, el tema es que me contó que depende el día hay una chica u otra, osea, que hay que llamar y ver el anuncio del día. No me quedé pero la mujer valía la pena. Finalmente me fuí a tirar a la Húnga de sant antoni, luego pongo expe.Si alguien organiza un par de dias de turismo sexual me apunto.
|
Responder |
06/08/2013, 18:55 | #11 |
|
Navegant he vist aquest nou anunci, algu que ha estat amb ella pot confirmar si es Luna latina, gracies.
http://www.milanuncios.com/contactos-mujeres/sofia-delgadita-nueva-en-playa-101256824.htm |
Responder |
19/08/2013, 15:40 | #12 | |
|
Aquesta no és la noia amb la que jo vaig estar, la nena era gordeta, tot i que no sé, jo diría que estaba pleneta, amb carn dura, m'agrada, no era de les que li penjava tot. Tot i que és una casa on es van rotant les noies.Cita:
|
|
Responder |
Otras fotos de este hilo | |
Organizadores del Foro
|
Otras fotos de este hilo
Ver todas
|
Responder Publicar experiencia |
Etiquetas |
Latina Gordita Francés sin Eyaculación facial Satisfecho |