|
|||
|
Responder Publicar experiencia |
Visitas a este tema: 9.085
|
Añadir a Favoritos | Suscribirme |
09/09/2015, 10:08 | #1 | |
Forero Bloqueado
|
Judith - Catalana - Fornells de la Selva - Girona - 615995569
Nombre "artístico": JUDITH
Nacionalidad: (u origen probable) CATALANA( VALENCIANA) Edad: (aparente y/o anunciada) jo li poso 25 anys Fotos falsas o retocadas?: es ella completament autentica Descripción de Cara: guapeta, preciosos ulls, mirada picara, cabell llarg morena Descripción de Cuerpo: definit i fibrat, prima pircing melic, marca algo abdominals, alta 1,70 cm cames llargues i maca de cos , culet respingon Descripción de Carácter: bo afable, simpatia, directa i no calla mai, jajaj Vestimenta: bata ( con de massatgista i una cua) Fumadora: si si ( se li notava) CONTACTO Teléfono: 615995569 Web/Anuncio: http://www.lakasadelplacer.com/judith-catalana/ http://www.pasion.com/contactos-mujeres/judit-catalana-501209158.htm Dirección: Darrera concessionaris vehicles / Fornells de la selva (casa) Horario: 10 a 23h LUGAR DE ENCUENTRO Ambientación/decoración: casa xula,spa, bona decoració i habitacions elegants SERVICIO Fecha de la experiencia: 08/09/15 Tarifa contratada: 60 € mitja hora ( una mica mes de la mitja hora) Otras tarifas ofertadas: 60 € 30min., / 100€ 1h Duración real del servicio: et serveixen el que vulguis copa o beguda ( una mica mes de la mitja hora) Besos/morreos? algun piquito Francés/garganta profunda? (sin/con protección) sense, bo, amb mirada lascives!! Cunnilingus? si li encanta Sexo anal? no se Deja acabar en su boca/cara? no crec ( potser suplement) Relato del encuentro: truco a gerència , ja era tard ( altes hores de la Nit) pero com hem coneixent m´obren la porta , vull provar la catalana que fa tants dies la veig per la web i te bona pinta al natural no la veig tant guapa, potser es de nit i ella també esta cansada, parla amb veu ronca ( te algun problema cordes vocals ,jejej algo que de tant en tant te ) o ha agafat fred aquest dies.. em comenta quedem i pactem preu pujo a la millor habitació de la casa ( tots sols ja... ens dutxem i algun pico al boca) passem habitació de seguida a la butaca blanca s´agenolla i em fa un frances bo suau i sense mans passem a la acció , al llit es posa a 4 de manera esplèndida te un bon culet i un xoxet "prieto" fantàstica vista i ella te sospirs, exclamacions de que li agrada i es va posant a to ( la trobo un pel mecànica ) no calla mai xerra molt i et va dient ara qui ara alla o sembla que vagi per feina ( detall que no em va agradar) corriguda a i suau em pasa les mans per l´esquena sembla que ja ha fet la feina i arrenca algun somriure es molt clara directa i sembla que porti temps en aixo ( se les sap totes m´explica un munt de coses i jo ja estic atabalat del sopar d´abans i les copes jejej satisfet baixo amb ella a recepció i xerro una mica amb el gerent despedida i cap a casa fer bondat i dormir Valoración de la implicación: bona, un pel mecànic i va per feina, pero en general be i esta bona Valoración final: (lo mejor/lo peor) potser li cal ser mes cariñosa i facil de portar que no ho es . Important dia 10 setembre marxa!! tornarà el dia 20 setembre !! (m´ha comentat Gerencia) Última edición por Zombie; 09/09/2015 a las 10:46. |
|
Responder |
Responder Publicar experiencia |
Etiquetas |
Catalana Española Delgada No morreos Cara descubierta Satisfecho |
(0 foreros y 1 invitados) | |
|